خبرگزاری کار ایران

کابوس سرخ‌ها؛

چه کسی از صالحی می‌ترسد؟

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۸۷

صالحی در بازی دیروز پرسپولیس اشتباهات مهلکی مرتکب شد. با این حال، او پیشتر نیز بارها به ضرر قرمزها سوت زده بود.

به گزارش ایلنا، بازی پرسپولیس-گسترش دیروز در ورزشگاه آزادی انجام شد و اگر چه با پیروزی شاگردان برانکو همراه بود، باعث محرومیت سه تن از بازیکنان این تیم برای بازی هفته‌ی بعد با صبای قم شد. در طول بازی و پس از آن انتقادات و اعتراضات زیادی به قضاوت صالحی شد. بسیاری اشتباهات بهترین داور لیگ برتر 94-93 را عجیب دانستند.

در دقیقه‌ی 81 در شرایطی که باید مسعود ابراهیم‌زاده بازیکن گسترش، بعد از خطا روی علی علیپور، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌شد، صالحی که گویا شماره‌ی بازیکن دیگری را یادداشت کرده بود از دادن کارت قرمز به او اجتناب کرد.

همچنین او در این بازی باید دو پنالتی برای پرسپولیس می‌گرفت که این کار را نکرد. اشتباه‌های پی‌درپی صالحی بازیکنان پرسپولیس را عصبی کرده بود و اعتراض‌ها و پرخاشگری آنها را به دنبال داشت و این امر موجب شد که قرمزهای پایتخت اخطار بگیرند و سه بازیکن خود را برای بازی حساس هفته‌ی آینده از دست بدهند.

صالحی در این بازی انواع اشتباهات را مرتکب شد که شامل موارد زیر می‌شود:

- دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت

- به چند بازیکن گسترش اخطار نداد

- یک بازیکن گسترش را اخراج نکرد

- به بازیکنان پرسپولیس سخت‌گیرانه اخطار داد.

صالحی فصل گذشته هم در بازی پرسپولیس-سایپا قضاوتی جنجال‌برانگیز انجام داده بود و دو پنالتی اشتباه گرفته بود که منجر به باخت پرسپولیس شد. او همچنین در هفته شانزدهم لیگ برتر فصل چهاردهم اشتباهاتی بر ضد پرسپولیس مرتکب شد: تک گل نفت مقابل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که غلامرضا رضایی با دست راست میثم حسینی مدافع پرسپولیس را هل داد و او را سرنگون کرد.

او در فصل گذشته 5 بار قضاوت پر اشتباهی داشت که این اشتباهات دو بار به ضرر پرسپولیس بود و سه بار به سود استقلال.

به نظر می‌رسد که صالحی باید در برابر این اتفاقات به افکار عمومی پاسخگو باشد و تا دیر نشده از بروز حواشی و شایعات جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز