خبرگزاری کار ایران

مهاجری: هیچ‌کدام از بازیکنان تعویضی روند بازی را بهبود ندادند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۴۷

رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران گفت: ما امروز زحمت خود را کشیدیم و در حالی که فرصت‌های زیادی داشتیم، نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما در نیمه اول سه موقعیت گل و در نیمه دوم چهار موقعیت گل داشتیم، اما متأسفانه از این شانس‌ها استفاده نکردیم. من دیگر نمی‌دانم باید چه کار کنیم که بتوانیم در زدن ضربات آخر بهتر عمل کنیم. وقتی فشار گل زدن روی تیم‌تان وجود داشته باشد احتمال گل خوردن‌تان نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: من نمی‌توانم بازیکنان خود را متهم به کم‌کاری کنم، چرا که آنها همه تلاش خود را انجام دادند و هر چیزی را که برای بردن نیاز بود، مهیا کردند. تنها مشکل ما عدم تمرکز در زدن ضربات آخر بود که موجب فرصت‌سوزی‌مان شد.

همچنین مهاجری افزود: ما به هیچ عنوان در این دیدار به تیم نفت موقعیت ندادیم و عملکرد مدافعان ما بسیار ایده‌آل بود. بازیکنان خط میانی ما نیز به خوبی ایمان مبعلی، مهندس و سلطان پاس گل را به کم اثرترین بازیکن میدان تبدیل کرده بودند، اما بدشانسی و بداقبالی باعث شد به تساوی رضایت دهیم.

وی در خصوص تعویض یونس شاکری گفت: قبل از حضور یونس شاکری نیز تعویض‌هایی انجام دادیم که به ما کمک نکردند. انتظاری که از بازیکنان تعویضی داشتیم برآورده نشد و در مجموع هیچ‌کدام از این بازیکنان در جهت بهبود روند بازی به ما کمکی نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز