خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان:

آمادگی بانوان در حال حاضر 70 درصد است

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۳۹۷

مرضیه یوسف در خصوص آمادگی بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان گفت: ملی‌پوشان در حال‌ حاضر آمادگی خیلی خوب و در حد ۷۰ درصدی دارند.

 

 

به گزارش ایلنا، وی در خصوص بازی های پیش رو  افزود: با توجه به شناختی که از حریفان خود داریم بازی ها بسیار سخت است . بعد از پایان هشتمین اردو، تست ها نشان می‌دهد که این بازیکنان نسبت به اردوهای ابتدایی تا چه حد پیشرفت کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره این که در تمرینات بیشتر بر روی چه سیستم های بازی تمرکز کرده اید بیان کرد: با توجه به این که نزدیک رقابت ها هستیم، بیشتر روی حرکات گروهی، تاکتیک‌ها  و تکنیک‌های کار کردیم.

یوسف درباره تعداد بازیکنان اعزامی بیان کرد: در ابتدا قرار بود 16 بازیکن اعزامی را در این مرحله از اردو مشخص کنیم. اما فی الحال منتظر بازی تدارکاتی با آذربایجان در 15 بهمن ماه خواهیم ماند تا بعد از پایان این بازیٰ نفرات مشخص شود. در صورت برگزار نشدن بازی، اسامی نفرات اعزامی به زودی مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال بانوان درباره حریفان تیم ملی در مسابقات آسیایی کره جنوبی، گفت‌: کره، چین  و مالدیو حریفان ما در مسابقات آسیایی هستند. تیم ها را به خوبی آنالیز کرده ایم. کره بهترین تیم آسیا است و همیشه مقام دار است. هم چنین چین هم از تیم‌های موفقی است.

وی  با بیان این که امکانات خوبی برای تیم ملی فراهم نبوده است، اظهار داشت‌: با شرایط، امکانات، تعداد اردوهای بسیار کم و جابجایی بسیار و کمبود امکانات اما به هر صورت شرایط اعزام تیم بانوان به مسابقات فراهم شد.

گفتنی است، هشتمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان از ۲۸ دی تا سوم بهمن ماه با حضور ۲۲ بازیکن در محل فدراسیون هندبال برگزار شد.در حال حاضر تیم ملی خود را برای رقابت های آسیایی در اسفند ماه به میزبانی آماده می کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز