خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن1 فولاد خوزستان 0/پیش به سوی صدر

بازی ذوب آهن و فولاد در پایان نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی 1-0 به نفع شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن که با حضور مجتبی حسینی روی نیمکت خود روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، هفته گذشته مقابل سایپا به تساوی بدون گل رسید تا نوار پیروزی هایش پاره شود. در سمت مقابل نیز فولاد که امید زیادی به پیروزی خانگی مقابل پرسپولیس داشت شکست سنگین و تلخی را برابر شاگردان برانکو تجربه کرد تا اکنون هر دو تیم به دنبال کسب نتیجه از این بازی در فولادشهر باشند.

داور: علیرضا فغانی      داوران: رضا سخندان و محمدرضا منصوری

ترکیب ذوب آهن:رشید مظاهری،محمد نژادمهدی،وحید محمدزاده،مهدی مهدی پور،محمد رضا حسینی،احسان پهلوان،مرتضی تبریزی(83 یاسر فیضی) ،دانیال اسماعیلی فر،مهران درخشان مهر،جری بن سون و مهدی رجب زاده(90- رضا شکاری)،

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی،ساسان انصاری،ایوب والی، عبدالله کرمی،بختیار رحمانی،حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات،ارنست(68 عبدالله ناصری)،سینا مریدی، یوسف وکیا(69 صابر حردانی) و محمود مطلق زاده(57 میثم دورقی)

سرمربی: نعیم سعداوی

ذوب آهن 1-0 فولاد: شرح گل: (دقیقه 14، محمدرضا حسینی) : ارسال بلند ذوبی‌ها از روی نقطه‌ی کرنر با ضربه‌ی سر مهاجم این تیم در محوطه‌ی شش قدم به محمدحسینی رسید و او نیز با ضربه‌ای محکم دروازه خوزستانی‌ها را باز کرد.

لحظات حساس: 

دقیقه 6 – اولین حمله‌ی جدی این بازی توسط فولادی‌ها اتفاق افتاد، اما ضربه‌ی مهاجم سرخ‌پوش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 13 – حرکت خوب پهلوان. شوت زیبای او دروازه فولادی‌ها را با خطر مواجه ساخت، اما طهماسبی این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21 – حمله فولادی‌ها با ضربه‌ی محکم ارنست از پشت محوطه‌ی جریمه دروازه‌ی ذوبی‌ها را به خطر انداخت، اما مظاهری با شیرجه‌ای به موقع توانست این توپ را مهار کند. 

دقیقه 26 – ضربه‌ی ایستگاهی فولادی ها از فاصله دور با شوت دیدنی بوحمدان دروازه‌ی ذوبی‌ها را تهدید کرد، اما باز هم مظاهری با سیو خود از ورود توپ به دروازه ممانعت کرد.

دقیقه 39 – مرتضی تبریزی پس از حرکت تکنیکی خود در محوطه‌ی جریمه‌ی فولادی‌ها با ضربه‌ای از زاویه‌ی بسته دروازه‌ی طهماسبی را تهدید کرد، اما این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 74 – شوت دانیال اسماعیلی‌فر، از فاصله‌ی 30 متری، دروازه فولادی ها را به شدت تهدید کرد، اما واکنش فوق‌العاده طهماسبی مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 76 - حمید بوحمدان با شوت زیبای خود از پشت محوطه جریمه دروازه ذوبی‌ها را با موقعیت خطرناک روبرو کرد، اما این توپ با اختلاف به بیرون رفت.

 

 

کد خبر : ۴۵۱۳۵۴