خبرگزاری کار ایران

تعویق دربی۸۴ را باشگاه پیگیری می‌کند

خرمگاه: نقش حیدری در برد کمتر از بقیه نبود/ بازیکنان جوان مقابل صنعت نفت خوب درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۳۱۳

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص بازی روز گذشته این تیم گفت: خسرو حیدری اگر چه در زمین حضور نداشت اما در این برد خیلی به ما کمک کرد. او بزرگی و تجربه خود را نشان داد و در طول بازی مدام جوانان را تشویق می‌‌کرد.

محمد خرمگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا به نقش تاثیر گذار خسرو حیدری در برد این تیم برابر صنعت نفت آبادان اشاره کرد، آن هم در شرایطی که این بازیکن درون زمین حضور نداشت. ادامه این گفت‌وگو را در زیر با هم می‌خوانیم:

برد خوبی برابر صنعت نفت به دست آوردید، بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه بازی خوبی بود و ما به اهداف تاکتیکی‌مان در این دیدار رسیدیم. در ابتدا هدف ما این بود که در این بازی گل نخوریم و بعد به گل برسیم. خوشبختانه قدر فرصت‌ها را هم دانستیم و توانستیم به برد خوبی دست یابیم.

نکته قابل توجه در این بازی این بود که آمار سنی گلزنان استقلال زیر 23 سال بود؟ 

درست است که بازیکنان جوان ما در این بازی خوب درخشیدند اما ما این برد را مدیون بازیکنان با تجربه‌مان هم هستیم. خسرو حیدری اگر چه در زمین حضور نداشت اما در این برد خیلی به ما کمک کرد. او بزرگی و تجربه خود را نشان داد و در طول بازی مدام جوانان را تشویق می‌‌کرد. دلگرمی و انرژی که حیدری به بازیکنان ما داد خیلی در این پیروزی اثرگذار بود. همان طور که در بازی‌های قبل هم مهدی رحمتی از روی نیمکت به بازیکنان جوان ما انرژی داد و این واقعا یک امتیاز بزرگ برای استقلال است.

استقلال در این فصل نوسان زیاد داشته، فکر می‌کنید از این وضعیت خارج می‌‌شوید؟ 

همه هدف ما این است که بتوانیم بعد از این برد به برتری‌های خوب دیگری برسیم. تلاش می‌کنیم تا از این شرایط و انگیزه‌ای که داریم بهره ببریم تا در بازی‌های بعدی هم برنده باشیم.

نفت آبادان را در این بازی چطور دیدید؟

صنعت تیم خوبی بود اما ما آن قدر در این بازی خوب کار کردیم که نقطه قوت حریف را هم مهار کردیم و از نقطه ضعف‌های آن‌ها هم استفاده کردیم تا به برد برسیم. هر چند که این برد از ارزش‌های صنعت نفت کم نمی‌کند.

چه پیش بینی از بازی با پیکان در هفته آینده دارید؟ 

پیکان تیم خوبی است مخصوصا این که آقای جلالی مربی این تیم است و ما می‌دانیم که برابر پیکان کار آسانی نداریم اما برنامه ما این است که در این دیدار هم بتوانیم از فرصت‌های خود خوب استفاده کنیم تا به پیروزی برسیم.

فکر می‌کنید با تعویق دربی موافقت شود؟ 

این مسئله را آقای افتخاری و باشگاه استقلال در حال پیگیری هستند و ما هم امیدواریم این اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز