خبرگزاری کار ایران

بارانی: نمی‌دانم چرا نیمکت‌نشینی منشا تا این حد مهم شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۸۴

هافبک پیکان اظهار داشت: متاسفانه از روند خوبی که در نیم فصل اول داشتیم فاصله گرفته‌ایم و بدون شک این یک مساله نگران کننده است.

صادق بارانی، بازیکن تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم در این دیدار نمایش خوبی داشتند. ما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم و در طرف مقابل تراکتورسازی از معدود فرصت‌هایی که داشت استفاده کرد و موفق شد در این بازی به پیروزی برسد.

او ادامه داد: به هیچ وجه حق پیکان در این بازی باخت نبود. من بعد از بازی هفته پیش مقابل صبا گفتم خوب بازی نکردیم و حقمان بود که ببازیم اما در بازی دیروز مقابل تراکتورسازی ما مستحق شکست نبودیم و در بدترین حالت باید یک امتیاز می‌گرفتیم و بازی مساوی می‌شد.

پیکان که در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرده بود، در دور برگشت لیگ از سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است. هافبک پیکان در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه از روند خوبی که در نیم فصل اول داشتیم فاصله گرفته‌ایم و بدون شک این یک مساله نگران کننده است اما به نظر من فشردگی بالای مسابقات و فاصله کم بین بازی‌ها در این مساله بی‌تاثیر نبوده. ما در ابتدای فصل هم عملکرد خوبی نداشتیم و رفته رفته بهتر شدیم. در دور برگشت هم همان اتفاق افتاده و باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا دوباره به روند خوبی که داشتیم برسیم.

گادوین منشا، مهاجم آفریقایی پیکان و بهترین گل‌زن این تیم که در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشت، با تصمیم عجیب مجید جلالی سرمربی پیکان در بازی روز گذشته مقابل تراکتورسازی در ترکیب اصلی فیروزه‌ای پوشان تهرانی قرار نداشت. بارانی در واکنش به این مساله تصریح کرد: نیمکت‌نشینی منشا صرفاً تصمیم کادرفنی بود. در بازی مقابل استقلال خوزستان هم منشا در ترکیب اصلی نبود و این موضوع عجیبی نیست که سرمربی تصمیم بگیرد یک بازیکن را در ترکیب اصلی قرار ندهد و من واقعاً نمی‌دانم چرا این مساله تا این حد بزرگ شده است. دیروز همه رسانه‌ها در رابطه با نبود منشا در ترکیب پیکان مطلب نوشته بودند و این خیلی برای من عجیب است. پیکان بازیکنان دیگری هم دارد و فقط منشا نیست که در تیم ما خوب بازی می‌کند. در همین بازی دیروز شهریار مغانلو به جای منشا بازی کرد و خیلی هم عالی بود. حالا دیگر چرا تا این حد رسانه‌ها روی منشا حساس شده‌اند واقعاً عجیب است.

وی در پایان در مورد مذاکرات چند تیم لیگ برتری با منشا و پیشنهادات نجومی آنها به این بازیکن گفت: من می‌دانم که منشا از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد و مبلغ زیادی هم به او پیشنهاد داده‌اند. متاسفانه این هم یکی از مشکلات فوتبال ما است. ادعا می‌کنیم که لیگ حرفه‌ای داریم اما رفتارها غیرحرفه‌ای است. بازیکن با یک تیم قرارداد دارد اما به جای اینکه با باشگاه او مذاکره کنند، می‌روند سراغ خود بازیکن و این رفتار درستی نیست. منشا قرارداد چند هزار دلاری و یک ساله با پیکان دارد اما بعضی تیم‌ها می‌خواهند برای یک نیم فصل چند صد هزار دلار به او بدهند و طبیعی است که این مساله تمرکز او را به هم می‌زند. من فقط امیدوارم شرایطی ایجاد شود که دیگر شاهد رفتارهای اینچنینی نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز