خبرگزاری کار ایران

آلگری: شاید یوونتوس در آینده تهاجمی‌تر بازی کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۶۱

ماسیمیلیانو آلگری در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: «در وضعیتی متناقض و در شرایطی که با نفرات زیادی در حمله شرکت می‌کردیم موقیعت گلزنی‌ به لاتزیو ندادیم.

به گزارش ایلنا، ماسیمینو آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از برتری 2 بر 0 تیمش در برابر تیم بالای جدولی لاتزیو اعلام کرد که تیمش را با آرایش جدیدی روانه‌ی این بازی کرده است.

او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: «در وضعیتی متناقض و در شرایطی که با نفرات زیادی در حمله شرکت می‌کردیم موقیعت گلزنی‌ به لاتزیو ندادیم. طی هفته‌ی گذشته به این سبک بازی فکر هم نکرده بودم، اما پس از یک جلسه‌ی تمرینی، فکر کردم باید تغییراتی اعمال کنم. دیروز در کنفرانس خبری گفتم که بازی با سیستم 1-3-2-4 یک گزینه است، اما کسی انتظار نداشت با این سیستم بازی کنیم. مانژوکیچ یک خط عقب‌تر بازی کرد، جایی که وقتی جوان‌تر بود، بازی می‌کرد. او بازیکنی خستگی‌ناپذیر است و هرگز پیش از سوت پایان بازی خسته نمی‌شود.

آلگری در ادامه راجع به اینکه در بازی‌های آینده هم با این سیتم بازی می‌کند یا نه گفت: «مسلما این سیستم یکی از گزینه‌های ما خواهد بود و همه امروز در این سیستم خوب بازی کردند. تیم ما آنقدر با کیفیت هست که با هر تیمی مصاف دهد. برای اینکه در اروپا موفق باشیم باید از همه‌ی قدرتمان را به کار بگیریم. امروز  اشتباهات کمی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز