خبرگزاری کار ایران

پیام قوچان‌نژاد بعد از هتریک؛ به بازی دیشب‌مان افتخار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۹۶

قوچان‌نژاد در بازی دیشب تیم‌های آیندهوون و هیرنوین موفق شد سه بار دروازه‌ی تیم سوم جدول رده‌بندی باشگاه‌های هلند را باز کند و با 13 گل در صدر جدول گلزنان این لیگ معتبر قرار بگیرد.

رضا قوچان‌نژاد پس از هتریک در بازی دیشب در برابر تیم قدرتمند آیندهوون در پیامی اینستاگرامی از هم‌تیمی‌هایش تشکر کرد. قوچان‌نژاد در بازی دیشب تیم‌های آیندهوون و هیرنوین موفق شد سه بار دروازه‌ی تیم سوم جدول رده‌بندی باشگاه‌های هلند را باز کند و با 13 گل، به همراه نیکلای یورگنسن، در صدر جدول گلزنان این لیگ معتبر قرار بگیرد.

وی پس از این بازی در پیامی اینستاگرامی از هم‌تیمی‌های خود قدردانی کرد: «فوتبال گاهی می‌تواند بی‌رحم باشد. جدای از باخت دیشب به پی‌اس‌وی، ما می‌توانیم به آنچه دیشب ارائه دادیم افتخار کنیم. افتخار می‌کنم که عضوی از این تیم هستم. همچنین، از پیام‌هایی که در مورد هتریکم فرستادید تشکر می‌کنم. ممنون. دوستتان دارم.»

همچنین، وی در مورد این بازی به وب‌سایت رسمی هیرنوین گفت: «هنوز هم فکر می‌کنم این باخت واقعیت ندارد. وقتی بازی 3-3 بود با خودم گفتم تسلیم نمی‌شویم. فکر کردم کسب یک امتیاز هم در مقابل چنین تیمی می‌تواند خوب باشد. واقعا شکست تلخی را متحمل شدیم. ما شانس پیروزی داشتیم ولی آن را از دست دادیم. باید به آیندهوون احترام گذاشت. تیم‌های کمی می‌توانند چنین انعطاف‌پذیر باشند.»  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز