خبرگزاری کار ایران

حضور مقتدرانه بانوان در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: امیدوار هستیم با برنامه ریزی های دقیقی که انجام شده، بانوان فوتبالیست ایران حضوری مقتدرانه در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا داشته باشند.

به گزارش ایلنا، لیلا صوفی زاده درباره قرعه کشی رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا در سال 2018 و مشخص شدن حریفان ایران در این رقابت ها،گفت: تیم ایران در گروه سختی قرار دارد و امیدوار هستیم با بهره گیری از تجربیات و تلاش کادرفنی جدید انتظارات مخاطبین فوتبال درحد توان برآورده شود.

وی افزود: درصورتی که تیم ایران در گروه اول یا سوم این رقابت ها قرار می گرفت، شرایط بهتری داشت زیرا تیم های ویتنام و میانمار از بازیکنان سرعتی و خوبی بهره می برند. در حال حاضر در گروه چهارم با تیم های ویتنام، میانمار، سوریه و سنگاپور هم گروه شده است.

صوفی زاده با اشاره به برنامه ریزی های فدراسیون فوتبال برای برگزاری اردوهای مختلف در راه آماده سازی تیم ملی بانوان اظهار داشت: بانوان ملی پوش فوتبال ایران تا زمان آغاز این رقابت ها 5 مرحله اردو در پیش رو دارند تا با هماهنگی و سازماندهی بیشتر تیمی، در این رقابت ها حاضر شوند.

وی با اشاره به مشخص شدن تیم های حاضر در مرحله مقدماتی، افزود: نامه ای را برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان تایلند آماده کرده ایم زیرا با توجه به نقش بالای سرعت در بازی تیم های ویتنام و میانمار، ضروری است تا با حریفان سرعتی دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

 

نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال یادآور شد: تیم فوتبال بانوان اوکراین با دعوت این فدراسیون در روزهای 14 تا 19 اسفندماه به تهران سفر کرده و 3 دیدار تدارکاتی با تیم های بانوان بزرگسالان و جوانان ایران انجام خواهد داد.

گفتنی است این رقابت ها قرار است با حضور 21 تیم در چهار گروه (سه گروه 5 تیمی و یک گروه شش تیمی) 14 تا 22 فروردین ماه سال 96 در اردن برگزار شود.

 

کد خبر : ۴۵۰۶۳۱