خبرگزاری کار ایران

صبح روز اول رقابتهای کشتی جام تختی/ درخشش قهرمان المپیک دریک وزن بالاتر

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۷۱۸

صبح روز اول رقابتهای کشتی ازاد جام تختی در مشهد مقدس با حوادث جالبی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح  روز نخست رقابتهای کشتی ازاد جام تختی در مشهد مقدس با درخشش حسن یزدانی قهرمان وزن 74 کیلوگرم بازیهای المپیک ریو در یک وزن بالاتر به پایان رسید.

 امروز صبح حسن یزدانی دارنده نشان طلای المپیک 2012 ریو توانست در اولین حضور خود وزن غیر المپیکی در برابر حریف عنوان دار مغولستانی که در کارنامه خود طلای جوانان جهان را نیز به ثبت رسانده است کمتر از یک دقیقه با نتیجه 11 بر 0 به برتری دست پیدا کند.

یزدانی که برای نخستین بار در وزن 86 کیلوگرم بر روی تشک کشتی حضور پیدا کرده است، توانست با غلبه به سرشناس ترین حریف خارجی حاضردر این مسابقات زنگ خطر این وزن را برای سایر رقبای خود در سطح جهان به صدا در بیاورد.

در همین وزن نیز علیرضا کریمی ملی پوش وزن 86 کیلوگرم نیز توانست از سد حریف خود عبور کند. البته به نظر میرسد با حضور حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی برای حفظ پیراهن تیم ملی در این وزن کار سختی را پیش رو داشته باشد.

 صبح روز نخست این مسابقات بستری برای درخشش کشتی گیران جوان در سایر تیم ها بود کشتی گیرانی از کشورهای مغولستان ؛قزاقستان و قرقیزستان با کشتی گیران جوان و عنوان دار خود در رده سنی جوانان در رقابتهای جام تختی حضور پیدا کرده اند.

 

سی و هفتمین دوره رقابت‌های جام تختی از امروز ۳۰ دی ماه به مدت دو روز در سه رشته کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی در قالب ۴۰ تیم شامل ۲۶ تیم خارجی و ۱۴ تیم داخلی در سالن شهید بهشتی مشهد در حال جریان است.

 

 

گزارش اختصاصی از : امیرطاهرحسین خان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز