خبرگزاری کار ایران

فکر منصوریان درگیر رستوران‌داری است

نوری: تاریخ مصرف آندو تمام شده است

بازیکن اسبق استقلال معتقد است یارگیری نیم‌فصل استقلال مشکل دارد و جپاروف و تیموریان نمی‌توانند به استقلال کمک کنند.

محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من فکر می‌کنم استقلال بیش از حد جوانگرایی کرده است. در بازی دیروز خط هافبک استقلال بازیکن با تجبربه‌ای نداشت تا با بازیسازی خط هافبک استقلال را جمع کند. در خط دفاع نیز من از ابتدای فصل گفتم که مشکلات اساسی وجود دارد. فاصله بین خطوط زیاد است و پوشش دفاعی انجام نمی‌شود و همانطور که دیدید در صحنه گل دوم استقلال چیزی به نام دفاع چپ وجود نداشت و سمت چپ استقلال خالی بود. در خط حمله نیز کاوه رضایی در جلوی زمین تنهاست و از طرف خط هافبک تغذیه و حمایت نمی‌شود.

وی ادامه داد:استقلال خوزستان تیمی نبود که بتواند در آزادی استقلال را شکست دهد اما به قدری ضعیف ظاهر شد که حریف به راحتی سوار بر بازی شد و استقلال را شکست داد.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص کادرفنی این تیم نیز گفت: کادرفنی استقلال بار فنی بسیار پایینی دارد. هیچکس در کادرفنی استقلال وجود ندارد که در شرایط حساس و بحرانی تیم را جمع کند. کادرفنی استقلال از نظر کوچینگ و بازیخوانی و تعویض خوب نیست و مشکلات بسیار زیاد است. محمدخرمگاه و چینی از دوستان من هستند و سالها با یکدیگر همبازی بودهایم ولی متاسفانه توانایی مشاوره و کمک دادن به منصوریان را ندارند.

نوری یارگیری نیم فصل استقلال را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: یارگیری استقلال همچنان مشکل دارد و بازیکنان جذب شده سن بالایی دارند. به طور مثال فکر می‌کنم فوتبال آندو تمام شده است و او اگر خوب بود بازی او در تیم‌های دیگر جواب می‌داد. جپارف هم بازیکن بدی نیست اما هماهنگی او با استقلال زمان می‌برد.

 مدافع اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر به آینده استقلال امیدوارید گفت: این  تیم  از ابتدایفصل تا کنون شادابی و طراوت لازم برای بازی کردن را ندارد. من به عنوان یک استقلالی برای آینده این تیم بسیار نگران هستم. از ابتدای فصل هم هر انتقادی را من و باقی پیشکسوتان کردیم باعث ناراحتی منصوریان شد. 

منصوریان نیز همیشه در حاشیه قرار دارد. فکر و نگاه منصوریان فقط و فقط باید به استقلال معطوف باشد و تیم را هدایت کند. به طور مثال بحث تاسیس رستوران و آن حواشی یکی از مشکلات است. کسی که درگیر کار شخصی و تجاری خود باشد دیگر نمی‌تواند روی تیم خود تمرکز کند.

 

کد خبر : ۴۴۹۲۳۹