خبرگزاری کار ایران

طیبی: انگیزه بازیکنان بالا رفته و نماینده خوبی برای ایران در آسیا خواهیم بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اخطار اول حق من نبود و برخوردی با بازیکن استقلال نداشتم، اما کارت دومم درست بود.

به گزارش ایلنا، محمد طیبی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل آبی‌پوشان تهران درباره این مسابقه و نیز اخراجش در دقایق پایانی بازی گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. در مورد اخراج خودم هم فکر می‌کنم اخطار اول حق من نبود و برخوردی با بازیکن استقلال نداشتم، اما کارت دومم درست بود.

وی راجع به مشکلات مالی تیم فوتبال استقلال خوزستان در این فصل اظهار داشت: مسئولان استان قول‌هایی به ما دادند که امیدوارم محقق شود و مشکلات مالی ما نیز به پایان برسد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره داوری دیدار این تیم مقابل استقلال تهران نیز خاطرنشان کرد: داوری مشکلی نداشت و باید به داور احترام بگذاریم، هرچند یک گل زدیم که داور آفساید اعلام کرد، گل تیم حریف نیز نمی‌دانم صحیح بود یا  نبود.

طیبی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد یا خیر، تصریح کرد: به خاطر مشکلات مالی که در نیم‌فصل اول با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم بازیکنان بی‌انگیزه بودند، اما اکنون که این مشکل درحال حل شدن است انگیزه بازیکنان بالا رفته و نماینده خوبی برای ایران در آسیا خواهیم بود.

 

کد خبر : ۴۴۹۱۰۱