خبرگزاری کار ایران

افشین: قسمت نبود گل بزنم، اما مهم پیروزی تیم بود/ برای پول به استقلال نیامده بودم که برای پول از استقلال بروم

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۰۹۸

آرش افشین در خصوص جدایی‌اش از استقلال گفت: شرایطی پیش آمد که ادامه کار به صلاح من و باشگاه نبود.

به گزارش ایلنا، آرش افشین در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل تیم سابقش گفت: بازی خوبی بود و حق ما برد بود. متأسفانه در نیمه اول از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. خداراشکر وقتی در نیمه دوم از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. استقلال تیم بزرگی است که من همیشه دوستش داشته و خواهم داشت و امیدوارم در ادامه راه بتواند شرایط بهتری پیدا کند.

وی در خصوص از دست دادن یک موقعیت گل در نیمه اول عنوان کرد: قسمت نبود گل بزنم، اما مهم پیروزی تیم بود. من بیشتر از گل زدن به برتری تیم خود فکر می‌کردم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما تیم خوب و جوانی داریم که همین ترکیب منهای چند بازیکن که از ما جدا شدند در فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کردند. مطمئن باشید در ادامه راه شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد، در همین خصوص استاندار خوزستان قول‌هایی به ما داده‌اند که اگر عملی شود و شرایط مالی ما بهتر شود، در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

افشین در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد با دلخوری از استقلال جدا شد، گفت: من چرا باید با دلخوری از استقلال جدا شوم؟ چیزی که در تمام این مدت برای من مهم بود هواداران استقلال بودند. خدا را شکر می‌کنم که این هواداران در همه حال حمایتم کردند. من حتی زمانی که روی سکوها می‌نشستم از حمایت هواداران استقلال بهره می‌بردم.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم جواب محبت هواداران استقلال را با بازی کردن درون زمین بدهم، اما قسمت نشد که این اتفاق بیفتد. من از روز اول تابع تصمیم کادر فنی بودم و تا آخرین لحظه حضورم نیز به تصمیم مربیان استقلال احترام گذاشتم. در خصوص جدایی‌ام نیز شرایطی پیش آمد که ادامه کار به صلاح من و باشگاه نبود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص عدم حضورش در تمرینات این تیم تهران عنوان کرد: من تا روز آخری که با استقلال قرارداد داشتم در تمام تمرینات حضور داشتم و فقط روز‌ آخر که برای کارهای مربوط به جدایی به باشگاه رفته بودم، غیبت داشتم.

وی در پایان در خصوص تسویه حساب مالی با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من برای پول به استقلال نیامده بودم که برای پول از استقلال بروم. منصوریان شاهد است که وقتی روز اول برای امضای قرارداد در باشگاه استقلال حاضر شدم در مقابل خواسته‌های مالی گفتم هرچه شما و باشگاه تصمیم بگیرد من گوش خواهم کرد. برای من حضور در استقلال به خاطر مسائل مالی نبود و توافقی نیز از این تیم جدا شدم و مشکل مالی نداشتم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز