خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: برد را به استاندار خوزستان و رحیم زهوی تقدیم می‌کنم/ مشکلات مالی همچنان پابرجاست

پورموسوی برد مقابل استقلال تهران را به استاندار خوزستان و رحیم زهیوی تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اینکه وارد بحث فنی بشوم، باید از همه رسانه‌ها که پیگیر مشکلات ما بودند تا مسئولان استان رسیدگی کنند، تشکر کنم. این برد را هم به شریعتی، استاندارمان تقدیم می‌کنم که اگر نبود تیم ما منحل شده بود. همچنین به مهدی رحیم زهیوی که از تیم ما جدا شد.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی امروز را بگیریم. من اعتقاد دارم که هفته‌ پیش هم باید تراکتورسازی را شکست می‌دادیم. با احترامی که برای امیر قلعه‌نویی و تیمش قائلم ما در آن مسابقه به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: بعد از باخت به تراکتورسازی من در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کردم، اما دستیارانم در طول هفته بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردند، که جا دارد در اینجا از تمامی دستیارانم که در طول هفته زحمات زیادی را کشیده‌اند تشکر ویژه کنم. بازیکن ما امروز به بهترین شکل آماده بازی با استقلال شده بودند و دیدید که بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. ضمن این که داور یک گل سالم ما را به اشتباه آفساید اعلام کرد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان راجع به آینده تیمش عنوان کرد: ما مطمئناً مشکلات مالی‌مان پا برجاست، برخلاف این که گفته می‌شود، دیگر دغدغه مالی نداریم و بازیکنان پول گرفته‌اند باید بگویم هفته گذشته یک میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد و این پول بین 40 نفر تقسیم شد و سهم هر کس بسیار محدود بود. بازیکنان ما اگر امروز به مانند بازی قبل خیلی خوب بودند به خاطر این است که تصمیم گرفته‌‌اند با جان و دل‌شان برای مردم خوزستان بازی و نتایج نیم‌فصل اول را هم جبران کنند. مهم‌تر از آن رقابت‌های آسیایی را پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم با ادامه این روند در آن رقابت‌ها هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا تحول تیم استقلال خوزستان در نیم‌فصل دوم به مسائل مالی ربط دارد یا مسائل فنی؟»، خاطر نشان کرد: من در صحبت‌هایم گفتم کل پولی که در این فصل به حساب باشگاه ما واریز شده است 2.5 میلیارد تومان بوده است. یک میلیارد و نیم در هفته پنجم واریز شد که آن را بین همه تقسیم کردیم و یک میلیارد هم هفته قبل  گرفتیم که گفتم چطور به بازیکنان پرداخت کردیم. مسلماً مشکلات مالی ما همچنان پا برجاست، اما جدا از این مسئله بازیکنان ما هم قسم شده‌اند که کاری کنند تا مردم خوزستان خوشحال شوند. مشکلات استان ما زیاد است و فوتبال تنها دلخوشی آنهاست. بازیکنان ما می‌دانند مسئولیت سنگینی روی شانه‌های آنهاست و از این پس با قلب‌شان برای خوشحالی مردم بازی خواهند کرد.

پورموسوی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا اگر امروز تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور داشتند باز هم این ریسک را می‌کرد که با سه مهاجم بازی کند، یادآور شد: نه، مطمئناً باشید که ما دنبال بازی تهاجمی هستیم و این مسئله ارتباطی به حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ندارد. ما در نیم‌فصل اول هم تیم تهاجمی بودیم و به خاطر همین بود که هم تعداد گل‌های زده‌یمان زیاد است و هم گل‌های دریافتی‌مان. به هر حال ما سعی می‌کنیم با ارائه فوتبال تهاجمی کاری کنیم که هم تماشاگر از تماشای بازی ما لذت ببرد و هم اینکه خود بازیکنان از فوتبالی که بازی می‌کنند لذت ببرند. البته امیدواریم که در نیم‌فصل دوم زیبا بازی کردن‌مان همراه با برد باشد.

 

 

کد خبر : ۴۴۹۰۸۳