خبرگزاری کار ایران

ناکامی شاگردان قلعه نویی در صدرنشینی

تراکتورسازی 2 نفت آبادان 2/ فرار فیروز از چنگ ژنرال

تراکتورسازی نتوانست برتری خود مقابل نفت آبادان را حفظ کند و با تساوی مقابل این تیم فرصت صدرنشینی را از دست داد.

به گزارش ایلنا، شاگردان امیر قلعه نویی که می توانستند با پیروزی مقابل نفت آبادان به صدر جدول لیگ برتر در هفته هفدهم دست یابند در ثانیه های پایانی پیروزی را از دست دادند تا با یک بازی بیشتر در رده دوم جای گیرند.

تراکتورسازی در اولین بازی خود در استادیوم یادگار امام بعد از بازسازی مجدد این ورزشگاه برابر نفت آبادان به تساوی دو بر دو رضایت داد تا شانس صدرنشینی را از دست دهد.

در این دیدار ابتدا محمد ابراهیمی روی نبوغ فردی در دقیقه 7 موفق به پیش انداختن تراکتورسازی شد و آن ها نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفتند. با شروع نیمه اول این تیم صنعت نفت بود که موفق شد با ضربه زیبر نیک نفس در دقیقه 60 به گل دست یابد، ولی این تساوی تنها یک دقیقه دوام پیدا کرد تا در دقیقه 61 امید عالیشاه گل دوم تراکتورسازان را به ثمر برساند. این پیروزی تا دقایق انتهایی این دیدار پا برجا بود و در دقیقه 86 ضربه سر علی عبدالله زاده کار را به تساوی کشاند. با این تساوی فیروز کریمی با کسب 4 امتیاز از 2 بازی کارنامه درخشانی را از خود در بدو ورود به آبادان بر جای گذاشته است و تیم تراکتورسازی تبریز که می توانست با این پیروزی به صدر برسد، این فرصت را از دست داد تا چشم به روزهای آینده و البته نتیجه گیری فولاد خوزستان در مقابل پرسپولیس داشته باشد تا فاصله با صدر بیشتر از یک امتیاز نشود.

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری در درون دروزاه ،هاشم بیک زاده، خالد شفیعی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، جاسم کرار (90 محمد مهدی زاده)، محمد نوری(احمد نوراللهی 46)، امید عالیشاه، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی(64 مهدی شریفی)

سرمربی: امیرقلعه‌نویی

 

ترکیب صنعت نفت آبادان:

حسن هوری- رضا نورمحمدی،مجتبی ممشلی، عزیز معبودی، حکیم نصاری، کیم، علی عبدا. زاده، محمد نیک نفس، بهادر عبدی ( 50 محمد پورمحمد ( 89 رشید آلبی))، محمد شادکام و رضا نوروزی

سرمربی: فیروز کریمی

اخطار

 

عزیز معبودی (18) - گویی هیان کیم (53) از صنعت نفت

 

محمد نوری(27) - محمد ابراهیمی (77) از تراکتورسازی

 

شرح گل ها

 

1-0(تراکتورسازی): در دقیقه 7 محمد ابراهیمی با حرکت در عرض محوطه جریمه و ضربه زیبای پای راست موفق شد دروازه حسن هوری را به شکل زیبایی باز کند.

1-1(صنعت نفت): در دقیقه 60 پاس کات بک علی عبدالله زاده به پشت محوطه جریمه با ضربه زیبای زبیر نیک نفس همراه شد و  گل تساوی برای صنعت نفت به دست آمد.

2-1(تراکتورسازی): در دقیقه 61 و بلافاصله پس از گل تساوی تیم صنعت نفت بازیکنان تراکتور خیلی زود واکنش نشان دادند و با یک پاس توی عمق امید عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار دادند؛ این بازیکن هم موفق شد در موقعیتی تک به تک با حسن هوری توپ را با روی پا وارد از بالای سر او عبور دهد تا اولین گل او در تبریز رقم بخورد.

2-2(علی عبدالله زاده): ارسال زیبای حکیم نصاری به نقطه پنالتی با ضربه سر علی عبدالله زاده همراه شد و گل تساوی صنعت نفت در دقیقه 86 به ثمر رسید.

کد خبر : ۴۴۹۰۲۰