خبرگزاری کار ایران

به ۳ امتیاز مقابل ذوب آهن نیاز داریم

فرکی: دعوای کی‌روش و برانکو یک جرقه است نباید بگذاریم کار به آتش سوزی بکشد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۳۱

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر تعداد بازیکنان تیم ملی برای تیم‌ها تقسیم می‌شد شاید مشکلات دیگر به وجود نمی‌آمد. در حال حاضر جرقه‌ای خورده و نباید اجازه دهیم که آتش‌سوزی وسیع تبدیل شود و باید کمک کنیم این جرقه خاموش شود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: فردا مقابل ذوب‌آهن بازی یک دیدار خانگی داریم. این تیم به اعتقاد من فاکتورهای مثبت زیادی دارد و قابل احترام است. ذوب‌آهن چه زمان گل‌محمدی و اکنون در زمان مجتبی حسینی کارش را خوب انجام می‌دهد. آنها 2 دوره قهرمان جام حذفی شدند و امروز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

وی افزود: ذوب‌آهن بازیکنان باتجربه‌‌ای چون رجب‌زاده و قاسم حدادی‌فر را دارد و از بازیکنان جویای نامی بهره‌مند است. آنها یکی از تیم‌های پرسابقه هستند که سابقه حضور در آسیا را داشته و اکنون خودش را برای سری جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند. بنابراین این تیم برای ما قابل احترام است.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن ساختار مدیریتی متفاوتی را پشت سر گذاشته و مدیران خوبی چون سعید آذری و علی شجاعی را دارد که از دوستان خوب من هستند. ذوب‌آهن امروز نتیجه تلاش خودش را می‌بیند. هفته گذشته با وجود شایستگی مقابل پرسپولیس و اینکه می‌توانستیم بازنده نباشیم نتیجه را واگذار کردیم و امیدوارم مقابل ذوب‌آهن با کسب برتری بتوانیم شرایط‌مان را کمی تغییر دهیم.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا از خرید‌های خود در نیم‌فصل دوم رضایت دارد یا خیر، گفت: از خریدهایم رضایت دارم، بازیکنانی که جذب کردیم با سابقه و ملی‌پوش بوده‌اند. عزت‌الله پورقاز و محمدرضا خلعتبری دو بازیکن ملی‌پوش بودند و ایوب کلانتری هم در فولاد خوزستان شاگرد من بود. حامد لک هم نیاز بود پس از مصدومیت دروازه‌بان‌مان درون دروازه قرار بگیرد.

فرکی در واکنش به اینکه جذب منشا برای پیکان هزینه 110 هزار دلاری داشته است اما یک مهاجم معمولی در ایران حداقل 800 میلیون تومان دستمزد می‌گیرد، گفت: این اتفاق برای ما به ندرت می‌افتد. بازیکنی مانند منشا در پیکان خوب بوده و سال بعد شاید تیم‌های دیگر برای جذب او بخواهند چند برابر قیمت فعلی او بپردازند، ما هم می‌خواهیم خوش‌شانس باشیم و بازیکنی با این قیمت جذب کنیم و اگر جواب داد سال آینده اشکالی ندارد که قیمتش بالا برود چون به نفع خود او خواهد بود.

فرکی در خصوص اختلاف بین کی‌روش و برانکو گفت: برای ما هر دو مربی قابل احترام هستند، جایگاه کی‌روش در تیم ملی است و برانکو در پرسپولیس، شاید کی‌روش نظرات مثبت و منفی خودش را داشته باشد اما او سرمربی تیم ملی بوده و قابل احترام است. از طرفی برانکو فردی موجه با کارنامه و قابل احترام است او برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و افتخاراتی دارد که کی‌روش هم آنها را دارد. تیم برانکو صدرنشین لیگ است و هواداران زیادی دارد. آنها نماینده ایران در آسیا هستند و باید به این تیم هم نگاه ملی داشته باشیم.

وی در ادامه و اتفاقات رخ داده درباره کی‌روش و برانکو بیان کرد: به عنوان کسی که در تیم ملی و باشگاهی کار کرده به برانکو حق می‌دهم که نگران باشد. کی‌روش هم حق دارد که فضا برای کارش مهیا باشد، امیدوارم این موضوع با تعامل و همکاری حل شود. تیم برانکو تعداد نفرات زیادی در تیم ملی دارد و باید حق داد که نگران تیمش باشد اگر تعداد بازیکنان برای تیم‌ها تقسیم می‌شد شاید مشکلات دیگر به وجود نمی‌آمد در حال حاضر جرقه‌ای خورده و نباید اجازه دهیم که آتش‌سوزی وسیع تبدیل شود و باید کمک کنیم این جرقه خاموش شود.

سرمربی سایپا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان تیمش در نقل و انتقالات صحبت کرده‌اند گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز