خبرگزاری کار ایران

در اقدامی جدید؛

کی‌روش باز هم بیانیه داد/ ببازیم تقصیر فدراسیون است!

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۹۴۲

سرمربی تیم ملی ایران درباره استعفایش توضیحات جدیدی بیان کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه جدید کارلوس کی‌روش به این شرح است !

بعد از درخواست استعفایم، اجازه بدهید این را به طور رسمی اعلام کنم:

1- بعد از اتفاقات و درگیری های اخیر در مورد تیم ملی در طول کمپ تمرینی دوبی در روز 6 ژانویه، من درخواست استعفایم از پست هدایت تیم ملی ایران را بدون هیچ درخواست مالی یا غرامت ارائه دادم.

2- این درخواست با رئیس فدراسیون آقای تاج به بحث گذاشته شد؛ بعد از اینکه ایشان تایید کرد شرایط و توانایی اجرای سومین برنامه آماده سازی جام جهانی که از قبل پذیرفته شده بود را به دلایل مختلف از جمله مخالفت سیستماتیک آقای برانکو ایوانکوویچ ندارد.

3- با توجه به فراهم نبودن شرایط سومین برنامه آماده سازی تیم ملی، من نگرانی حرفه ای جدی خودم را از آینده تیم ملی و موفقیت در مرحله مقدماتی جام جهانی ابراز کردم.

4- بعد از ارائه استعفانامه‌ام، اکنون یک نامه رسمی از فدراسیون دریافت کردم که با درخواست استعفایم مخالفت شده است.

5- می‌توانم درک کنم که تصمیم رئیس و هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ایران نشانه ای بر اعتماد و اطمینان از تعهد شخصی و حرفه ای و مهارت من است؛ و همین طور به صداقت و تعهد کامل من به تیم ملی. این باعث افتخار من است این پست را باز هم در اختیار بگیرم و این تایید مسئولیت بیشتری برای من به همراه دارد.

6- با این وجود، می‌خواهم تاکید کنم که برنامه سوم آماده سازی ما که برای رساندن تیم ملی به بالاترین سطح بود و باعث افزایش پرستیژ تیم ملی در دنیا می شد، حالا به پایان رسیده است؛ به دلیل مخالفت دائمی و سیستماتیک آقای برانکو و سایر اشخاص ورزشی.

7- از حالا به بعد، برخلاف سایر تیم‌هایی که برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند، تیم ملی ایران به تمرین و بازی در تاریخ‌ها، استانداردها و ضوابط فیفا محدود است.

8- این برنامه محدود فیفا از حمایت من برخوردار نیست. در واقع من با آن کاملا و عمیقا مخالف هستم. معتقدم که این برنامه غیرمسئولانه، موفقیت ایران در مقدماتی جام جهانی را به خطر می اندازد.

9- در نتیجه، اجازه بدهید روشن کنم؛ تردیدی نیست که این برنامه جدید آماده سازی جام جهانی نتیجه تصمیمات یک‌جانبه فدراسیون، رئیس و هیئت مدیره است و در نتیجه، مسئولیت کامل آن هم، با آنهاست.

کارلوس کی‌روش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز