خبرگزاری کار ایران

آغاز مذاکره جدی سروش رفیعی با مدیران پرسپولیس و تراکتورسازی

هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی برگه پایان خدمت خود را دریافت کرد و حالا برای انجام مذاکره با مدیران دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به تهران آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سروش رفیعی، بعد از پایان دوران خدمت سربازی خود در تیم تراکتورسازی، با مراجعه به لشگر عاشورا برگه پایان خدمت خود را دریافت کرد و حالا برای انجام مذاکره با مدیران دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به تهران آمده است.

رفیعی که طبق اعلام لشگر عاشورا به زودی کارت پایان خدمت خود را دریافت خواهد کرد، دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی را به صورت جدی خواهان خود می‌بیند و برای تصمیم‌گیری درباره تیم آینده خود به تهران آمده است تا با مصطفی آجرلو و علی اکبر طاهری، مدیران اصلی دو باشگاه سرخپوش تبریزی و تهرانی مذاکره کند.

برخی نزدیکان رفیعی عنوان کرده اند این بازیکن با پیشنهاد یک میلیارد و دویست میلیونی برای تمدید شش ماهه قراردادش از سوی مسئولان تراکتورسازی مواجه شده و آنها اخیرا به وی اعلام کرده اند حاضر به افزایش این مبلغ هم هستند.

پیشنهاد رسمی پرسپولیس به رفیعی هم دو میلیارد و پانصد میلیون برای دو فصل و نیم بود که با مخالفت این بازیکن مواجه شد. رفیعی که قصد دارد سال بعد در خارج از کشور فوتبالش را ادامه بدهد، به دنبال عقد قرارداد 6 ماهه است و دلیل اصلی مخالفت او با پیشنهاد پرسپولیس هم همین مساله بوده است.

البته پرسپولیسی‌ها طی دو روز گذشته تلفنی با رفیعی مذاکراتی داشته و پیشنهادی هفتصد میلیونی برای نیم فصل به او داده اند. پرسپولیس طبق مصوبه هیات مدیره سقف قرارداد ۹۵۰ میلیونی را برای بازیکنانش در نظر گرفته و با توجه به پیشنهاد مالی تراکتورسازی که از یک میلیارد تومان بالاتر است نگران به هم خوردن توازن قرارداد بازیکنان خود در صورت بالا رفتن درخواست رفیعی است. در صورت توافق هفتصد میلیونی با رفیعی با ارقام فعلی او گرانترین بازیکن پرسپولیس خواهد شد و قرارداد سالیانه  اش ارزشی یک میلیارد و چهارصد میلیونی خواهد داشت.

گفتنی است، اوج گرفتن اختلافات کی‌روش با برانکو، برخی پیشنهادات از اروپا و توصیه به او برای بازی در خارج از کشور در سال منتهی به جام جهانی از جمله دیگر دغدغه‌ها و چالش‌های سروش رفیعی برای انتخاب تیم آینده خود است.

مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در تهران حضور دارد و رفیعی قرار است در جلسه ای با او هم شرکت کند. نکته جالب این است که رفیعی با وجود آغاز مذاکرات پیش از شروع فصل و ادامه آن تاکنون حاضر به تمدید قرارداد با تراکتورسازی نشده و پیشنهاد مالی اخیر تراکتورسازی هم او را مجاب نکرده که قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کند.

از طرفی رفیعی که پیش از این دوبار در مقاطع مختلف با برانکو و مسئولان پرسپولیس جلسه داشته، به خوبی می‌داند سرمربی کروات سرخ‌ها تا چه حد به او اعتقاد دارد و تمام این مسائل در کنار هم باعث شده تا پیش‌بینی در مورد تیم آینده این بازیکن تکنیکی و ملی‌پوش، تبدیل به یکی از چالش‌های علاقه‌مندان به فوتبال شود.

به هر حال چهره اصلی نقل و انتقالات نیم فصل، حالا به تهران آمده و مذاکرات رسمی او با مدیران باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی، به زودی سرنوشت آینده او را مشخص خواهد کرد.

 

کد خبر : ۴۴۶۲۲۹