خبرگزاری کار ایران

هفته نوزدهم سری‌آ ایتالیا

پیروزی راحت یوونتوس برابر بولونیا

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 بولونیا را شکست بدهد و فاصله‌اش با رم را علی رغم یک بازی کمتر، به 4 امتیاز برساند.

به گزارش ایلنا، تیم یوونتوس با برتری 3 بر صفر خانگی مقابل بولونیا در آخرین بازی شب دوم هفته نوزدهم سری A ایتالیا به صدرنشینی خود ادامه داد.

شاگردان مکس آلگری در این دیدار نمایش کاملا برتری از حریف داشتند و در نهایت به یک پیروزی شیرین دست پیدا کردند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که گونسالو ایگواین بیانکونری را پیش انداخت. روی ارسال دیدنی میرالم پیانیچ بود که ایگواین با یک ضربه تماشایی، دروازه میرانته را باز کرد.

بعد از این گل برای دقایقی بازیکنان بولونیا ابتکار عمل را در دست گرفتند اما پس از این بار دیگر یوونتوس به تیم برتر میدان تبدیل شد و چند موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند. از جمله در دقیقه 37 که ایگواین با یک توپ ربایی عالی، می‌توانست گل دوم را هم به نام خود کند اما مایه تا با یک تکل عالی، او را متوقف کرد.

اما تنها 4 دقیقه بعد یوونتوس به گل دوم رسید. خطای اویکونومو روی استورارو، یک ضربه پنالتی نصیب یوونتوس کرد و دیبالا برخلاف جهت حرکت میرانته، آن را تبدیل به گل کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوس نیمه اول را با برتری 2-0 به رختکن رفت.

یوونتوس نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 54 ایگواین حساب کار را 3-0 کرد. روی ارسال عالی لیششتاینر بود که ایگواین با ضربه سر، دروازه حریف را باز کرد.

بازیکنان میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل پیش کشیدند و حملات بیشتری روی دروازه یوونتوس ترتیب دادند اما باز هم این یوونتوس بود که می‌توانست به گل برسد. ولی در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به پایان رسید.

کد خبر : ۴۴۶۲۲۸