خبرگزاری کار ایران

درخشان: استعفاهای کی‌روش لوس و بی‌مزه شده/ رفتارهای او توهین به مربیان داخلی است

پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی تیم ملی به شدت انتقاد کرد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد استعفای کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی گفت: به اعتقاد من این کار به هیچ عنوان درست نیست. آقای برانکو از کی‌روش انتقادهای به جایی کرده است و او در جواب این انتقاد از سمت خود استعفا داده است. به نظر من این اینکار اصلا حرفه‌ای نیست. مگر بچه بازی است که هر کسی هر حرفی زد استعفا بدهی؟!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: واقعا آقای برانکو چیزی به ایشان نگفته است که منجر به استعفا شود. کی‌روش چندین بار استعفا داده و من فکر می‌کنم دیگر این کارها لوس و بی‌مزه شده است. فدراسیون فوتبال باید باید اقتدار وارد این موضوع شود و مشکل را حل کند.

درخشان با انتقاد از اردوی اخیر تیم ملی گفت: واقعا این اردو لازم نبود. ما خودمان فوتبالی هستیم و من این سوال را می‌پرسم که مگر می‌شود بازیکنی که آماده نیست را به اردوی تیم ملی دعوت کنی و دو هفته‌ای این بازیکن آماده مسابقات مهم شود؟ مربی‌های داخلی ما زحمت می‌کشند اما کی‌روش اعتقادی به کار مربیان لیگ ندارد  و این توهین به مربیان لیگ است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کی‌روش اصلا لیگ را نگاه نمی‌کند و دستیاران او بازیکنان تیم ملی را به او معرفی می‌کنند. واقعا باید از بازیکنان تیم ملی هم تشکر کرد که با جان و دل برای کی‌روش بازی می‌کنند. به خدا قسم اگر بازیکنان برای مربیان داخلی هم اینگونه بازی می‌کردند ما نتیجه می‌گرفتیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پایان گفت: دستمزدی که کی‌روش در ایران می‌گیرد را در هیچ جای اروپا به او نمی‌دهند. خیلی راحت به تعطیلات می‌رود، اردو برگزار می‌کند  و حقوقش را هم دریافت می‌کند. هیچ جا برای او بهتر از ایران نیست.

 

کد خبر : ۴۴۵۷۹۶