خبرگزاری کار ایران

زیدان: 4 توپ طلا برای رونالدو کم است

سرمربی رئال مادرید در پایان بازی با گرانادا که به برتری 5-0 کهکشانی‌ها ختم شد به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

به گزارش ایلنا، پیش از شروع بازی از کریستیانو رونالدو تمجید ویژه‌ای به عمل آمد. در این مراسم ستاره‌های سابق رئال که سابقه فتح توپ طلا داشتند مثل کوپا، رونالدوی برزیلی، فیگو، اوون و خود زیدان حضور داشتند.

رونالدو با روحیه‌ای خوب به میدان رفت و یکی از 5 گل تیمش را نیز به ثمر رساند.

زیدان پس از پیروزی شاگردانش مقابل گرانادا گفت: کسب چنین بردی ساده نیست. قدرتمندانه وارد زمین شدیم و پی در پی نیز گل زدیم. پس از زدن 4 گل، مسلم است که کارها ساده‌تر می‌شوند. گل زودهنگام به ما کمک زیادی کرد چون برابر یک تیم بسیار دفاعی بازی داشتیم. کاری که بازیکنانم کردند، هرگز ساده نبود. خوشحالم و باید به همین روند ادامه دهیم.

وی ادمه داد: امروز هیچ شوتی سمت دروازه ما روانه نشد که این نشان از بازی جدی و اتحاد بین بازیکنان ما دارد. وقتی در یک نیمه 4 گل به ثمر می‌رسانید، همیشه نیمه دوم سخت‌تر خواهد شد؛ چون امکان کاهش انگیزه در بازیکنان وجود دارد. گل نخوردن همیشه خوب است ولی در کوپا دل ری اهمیت بیشتری دارد. امیدوارم کلین شیت‌ها ادامه دار باشد.

سرمربی رئال مادرید درمورد عملکرد ستاره پرتغالی تیمش اظهار کرد:« معتقدم 4 توپ طلا برای رونالدو کم است و شاید او باید تعداد بیشتری توپ طلا می‌داشت. او بیش از همه ما برنده این جایزه شده و شایسته‌اش نیز بوده است. وقتی فوتبال رونالدو تمام شود، متوجه اهمیت کاری که او کرده خواهیم شد. به خاطر او خوشحالم. در تجلیل از او، من و دیگر ستاره‌های سابق رئال که کنارش بودیم، حداکثر دو توپ طلا داشتیم و واقعا کسب 4 توپ طلا یک کار خارق العاده بوده که رونالدو انجام داده است.

زیدان همچنین در خصوص رسیدن به رکورد 39 بازی بدون باخت بارسلونا بیان کرد: این نشانه تلاش و اتحاد جمعی بازیکنان است. بدون همکاری بازیکنان، رسیدن به این رکورد ممکن نبود. در هر مسابقه آنها با تمرکز و قدرت فوق العاده بالا حاضر می‌شوند.

کد خبر : ۴۴۵۷۳۰