خبرگزاری کار ایران

بازتاب گسترده استعفای کی‌روش در رسانه‌های ورزشی جهان

روز گذشته سرمربی تیم ملی ایران برای چندمین بار از سمت خود استعفا داد. خبر استعفای کی‌روش به تیتر یک رسانه‌های ورزشی پرتغال و جهان تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته کارلوس کی‌روش بار دیگر از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران استعفا داد. خبر استعفای او بازتاب زیادی در رسانه‌های ورزشی پرتغال داشت و به تیتر اصلی این رسانه‌ها تبدیل شد. 

سایت پرتغالی «مایس فوتبال» خبر استعفای کی‌روش را اعلام کرد و از قول ‌کی‌روش نوشت:‌ او روز گذشته و پس از جلسه 5 ساعته با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و به دلیل آنچه عمل نشدن به تعهدات خوانده، استعفا کرده است.

این سایت در بخشی از گزارش خود به اختلافات کی‌روش و برانکو اشاره کرده است و نوشته است بعد از این اختلافات کی‌روش هفت بازیکن تیم ملی را از اردوی دبی به تهران فرستاد.

خبر استعفای کی‌روش در رسانه‌های آلمانی هم بازتاب داشته است و  خبرگزاری DPA آلمان با انتشار خبر استعفای کارلوس کی‌روش نوشت: "فدراسیون فوتبال ایران هنوز این خبر را تایید و یا رد نکرده است، اما قصد دارد روز یکشنبه جلسه‌ای اضطراری درباره  این موضوع داشته باشد. کارلوس کی‌روش به دلیل مشکلاتی که هنوز مشخص نشده از اردوی تمرینی تیم‌ ‌ملی در امارات باز نگشته است. در ایران بحث‌های زیادی درباره متدها و روش سرمربی پرتغالی شنیده شده است. از نظر خیلی‌ از باشگاه‌ها  اردوی تمرینی اخیر تیم‌ ‌ملی در دوبی نیاز نبود، چرا که بازی دوستانه با مراکش پیش از آن لغو شده بود. کی‌روش متهم شده که به باشگاه‌ها فکر نمی‌کند. این انتقادها به نظر می‌رسد که باعث ناراحتی سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران شده است. او چند بازیکن خود را به تهران باز گرداند و حتی گفته می‌شود که از اردوی تیم‌ ‌ملی ایران نیز در دوبی خارج شده است".

 

 

کد خبر : ۴۴۵۷۰۹