خبرگزاری کار ایران

زیدان: به دنبال شکستن رکورد بارسلونا هستیم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد این تیم به دنبال شکستن رکورد بارسلونا است و هدفش این است که به این روند نتیجه گرفتن ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال رئال مادرید اگر فردا در خانه برابر گرانادا شکست نخورد، به رکورد 39 بازی بدون باخت بارسلونا خواهد رسید.

سرمربی رئال مادرید در این خصوص گفت: گرچه رسیدن به رکورد 39 بازی بدون شکست برای ما مهم ترین چیز است، اما ما سعی می کنیم از بازی کردن و برنامه آمادگی روزانه لذت ببریم و به این روند نتیجه گرفتن ادامه دهیم. شما علاقمندید پیروز باشید تا رکوردها شکسته شود اما دلیل تلاش من برای پیروزی، بهبود سبک بازی تیم و نمایش بازیکنانم است.

زیدان همچنین درباره درخشش خامس در بازی برابر سویا اظهار داشت: او موفق به زدن 2 گل برابر سویا شد که این اهمیت فراوانی برای ما داشت. من از عملکرد و گلزنی هایش بسیار خوشحالم و اگرچه تا به حال در مورد خامس از من سوالات فراوانی شده، اما باید تاکید کنم که او همانند همه بازیکنان از اهمیت فراوانی برای من برخوردار است. وی ادامه داد: هم خامس و هم دیگر بازیکنان باید به بهترین شکل بازی کنند و عطش فراوانی برای درخشیدن داشته باشند. همه بازیکنان باید تلاش فراوانی برای بازی کردن از خود ارائه دهند.

کد خبر : ۴۴۵۲۵۲