خبرگزاری کار ایران

توسعه ورزش زنان مسلمان در بازی های کشورهای اسلامی در دستور کار وزارت ورزش

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۹۰۵

مسعود سلطانی فر در دومین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی گفت : کاروانی فرهنگی و با کیفیت به بازی های کشورهای اسلامی خواهیم فرستاد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی با حضور دکتر مسعود سلطانی فر، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی  المپیک، نصرالله سجادی، فریبا محمدیان، سید مناف هاشمی و عبدالحمید احمدی معاونان وزارت ورزش و جوانان در محل وزارتخانه تشکیل شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت فرهنگی این بازی ها برای کشورهای مسلمان گفت: تلاش می کنیم کاروانی فرهنگی و با کیفیت به این دوره بازی های بفرستیم.

سلطانی فر افزود: حمایت از ورزش های پایه و پرمدال و همینطور توسعه ورزش زنان مسلمان برای بازی های کشورهای اسلامی مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان و کمیته  ملی المپیک است.

وزیر ورزش و جوانان گفت : ما بازی های کشورهای اسلامی را به منزله مقدمه ای برای آمادگی بیشتر و بهتر جهت حضور در بازی های آسیایی اندونزی می بینیم.

در این نشست گزارش ارزیابی فنی فدراسیون های ورزشی شرکت کننده در بازی های کشورهای اسلامی مطرح شد و مقرر گردید کاروان ایران در هفده رشته از جمله ورزش های نابینایان و معلولان در این بازی های شرکت کند.

چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی اردیبشهت سال آینده در باکوی آذربایجان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز