خبرگزاری کار ایران

ونگر: 2 امتیاز مقابل یک تیم عالی از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است اینکه سه گل از حریف عقب باشید و مساوی بگیرید خیلی خوب بود. ما 2 امتیاز از دست دادیم ولی مقابل یک تیم عالی.

به گزارش ایلنا، آرسنال شب گذشته به مصاف بورنموث رفت و در حالی که 3-0 از حریف خود عقب بود، در عرض  20 دقیقه توانست کار را به تساوی بکشاند. سانچس، ژیرو و لوکاس پرز گلزنان این تیم بودند. با این حال ونگر معتقد است که تیمش 2 امتیاز مهم را از دست داده است.

او گفت: شروع بازی برای ما خیلی سخت بود. آنها سریع‌تر از ما شروع کردند. بورنموث عملکرد بسیار خوبی داشت ولی بازی کردن مقابل تیمی که 3 روز و نیم ریکاوری داشته کار دشواری است. ما یکشنبه بازی کردیم و تنها 2 روز استراحت داشتیم. بعضی بازیکنانمان در بین دو نیمه مشکل پیدا کردند. در همان ابتدای نیمه دوم تعویض انجام دادم و سعی کردم بازی را واگذار نکنیم.

سرمربی آرسنال ادامه داد: از لحاظ جاه طلبی، ما دو امتیاز از دست دادیم. باید بهتر از این در دیگر بازی‌ها کار کنیم و امیدوار باشیم که دیگر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند. نتیجه‌ای نبود که از پیش بخواهیم آن را کسب کنیم ولی اینکه 3-0 عقب باشید و مساوی بگیرید خیلی خوب بود. 2 امتیاز از دست دادیم ولی مقابل یک تیم عالی.

هافبک آلمانی که در جریان پیروزی 1-0 آرسنال مقابل وست بروم حضور نداشت و شب گذشته در دیدار مقابل بورنموث نیز که با تساوی 3-3 به پایان رسید نیز نتوانست آرسنال را همراهی کند، ونگر انتقادات زیادی از اوزیل کرد. او در این فصل به خصوص در دیدار مقابل اورتون و سیتی به عمل آمده و ونگر ابراز امیدواری کرد که به زودی او را ببیند.

او گفت: یک هفته است اوزیل را ندیده‌ام. بازی ندادن به او کار ساده‌ای بود. او هنوز در بستر بیماری است. آماده نیست و فکر می‌کنم برای بازی بعدی نیز آماده نباشد زیرا هیچ کاری انجام نداده است.

کد خبر : ۴۴۴۶۱۹