خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: من عاشق بازیکنانم هستم

سرمربی منچسترسیتی پس از غلبه 10 نفره شاگردانش بر برنلی، از عملکرد آنها تمجید کرد.

گواردیولا پس از پیروزی امشب تیمش مقابل برنلی گفت: بعد از شکست در آنفیلد در برابر  لیورپول، ما به بهترین شکل انعطاف پذیری خودمان را نشان دادیم. ما می‌خواستیم در هر حالتی فاتح این دیدار باشیم. زمانی که تیمی 10 به 11 بازی می‌کند شاید بهتر است بیشتر به فکر دفاع کردن باشد اما من از بازیکنانی مانند استرلینگ، دی بروین و آگوئرو خواستم که ضدحملات سریعی روی دروازه برنلی ترتیب دهند که این اتفاق رخ داد.

این بازیکنان لایق حمایت هواداران هستند. ما در حال ارائه نمایش‌های باکیفیتی هستیم اما نیاز به حمایت بیشتری داریم. من از مشکلات تیمم آگاه هستم و در حال تطبیق پذیری با فضای لیگ برتر هستم و احتیاج به یادگیری بیشتری داریم.

وی ادامه داد: در دیدار دشواری موفق به کسب پیروزی شدیم و باید بدانیم که بازی کردن در جام‌های مختلف همانند اتحادیه و لیگ قهرمانان برای هر تیمی بسیار سخت است. پیروزی در چنین دیدارهایی بسیار مهم است و ما سعی می‌کنیم بازی به بازی، بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم. بازیکنانم لایق تمجید فراوانی هستند و من احترام زیادی برای آنها قائل هستم. من عاشق بازیکنانم هستم.

پپ در خصوص نمایش مهاجم تیمش اظهار داشت: آگوئرو نمایش بسیار خوبی داشت و مثل همیشه در گلزنی موفق بود. او روز شنبه بعد از 4 جلسه محرومیت 90 دقیقه بازی کرد و به همین دلیل من او را در دیدار نیمکت نشین کردم اما او باز هم کمک زیادی به ما کرد.

کد خبر : ۴۴۴۱۷۳