خبرگزاری کار ایران

باشگاه نفت تهران به محرومیت ۲ جلسه‌ای دایی واکنش نشان داد

سرپرست باشگاه نفت تهران خواهان بررسی علل واکنش‌های علی دایی و تجدید نظر در احکام محرومیت سرمربی این تیم و محمد دانشگر شد.

به گزارش ایلنا، حسین شهریاری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه نفت تهران در مورد احکام صادره در دیدار سپاهان و نفت تهران افزود: در وهله اول باید بگویم واکنش‌های آقای دایی برگرفته از اتفاقاتی بوده که در طول فصل و در دیدار نفت و سپاهان رخ داده، چه اشتباهات داوری و چه اتفافاتی که روی سکوها رخ داده و توهین‌هایی که به وی انجام شده و فحاشی‌هایی که در این بازق به برخی بازیکنان نفت صورت گرفت. مجموعه این عوامل دست به دست هم داد تا شاهد برخی واکنش‌های آقای دایی باشیم. فراموش نکنیم که در فصل جاری و بنا به نظر کارشناسان خبره داوری 8 پنالتی مسلم نفت تهران نادیده گرفته شده، 3-4 بازیکن حریفان در مقابل نفت اخراج نشده‌اند و همچنین یک پنالتی اشتباه به ضرر این تیم گرفته شده است. ویدیوی این اشتباهات داوری و همچنین اظهار نظر کارشناسان وجود دارد. اشتباه داوری به نفع نفت تهران هم مجموعا سه مورد بوده که در همان بازی‌ها اشتباهات تاثیرگذارتر به ضرر تیم رخ داده است. آقای دایی در طول فصل خویشتن‌دار و صبور بوده و ما انتظار داشتیم که ایشان مورد تقدیر قرار گیرند، این تقدیرها البته از سوی مسوولان تلفنی صورت می‌گیرد اما محرومیت‌ها فوری است.

از کمیته انضباطی انتظار داشتیم ادعاهای واقعی و برحق آقای دایی در مورد دیدار نفت و سپاهان را بررسی کنند و ایشان را دعوت کرده و پس از آن به صدور حکم اقدام نماید. این حداقل انتظار ما از کمیته انضباطی بود. همچنین در مورد آقای دانشگر که سابقه انضباطی نداشته و همچنین تیم نفت که در فصول قبل و فصل جاری به عنوان یک تیم اخلاق‌مدار شناخته شده ادعاهایی وجود داشت. به اعتقاد ما گزارش ناظر و داوری در مورد آقای دانشگر گزارش کامل و دقیقی نبوده و بر همین اساس محرومیت یک جلسه‌ای ایشان نیز می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد. ما با ادله حقوقی و قانونی و مستندات و طرح ادعاهای آقای دایی باز هم پیگیری این موضوع را خواهم کرد تا بتوانیم از حق و حقوق باشگاه نفت دفاع کنیم و امیدواریم فرصت دفاع را داشته باشیم.

به هر حال مواردی هم هست که با این احکام در تناقض است. ما نمی‌خواهیم وارد جزئیات شویم و به طور جدی پیگیر خواهیم بود.

کد خبر : ۴۴۴۱۶۷