خبرگزاری کار ایران

ترجیح ما این است که کسی از استقلال جدا نشود

زمانی: به منصوریان اختیار تام دادیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: که علیرضا منصوریان همچنان مورد حمایت قاطع باشگاه قرار دارد.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد جلسه برگزار شده با علیرضا منصوریان و خروجی این جلسه گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و در واقع جلسه‌ای بود که انتظار آن را داشتیم. خروجی هم عالی بود. در این جلسه اختیار تام را به منصوریان برای انتخاب لیست ورودی و خروجی‌های تیم دادیم و قرار شد تا مشخص نشدن ورودی‌های تیم صحبتی در مورد خروجی‌ها صورت نگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: در این جلسه آقای منصوریان گزارش‌هایی از شرایط رشد تیم و وضعیت تیم در مسابقات آسیایی دادند که بسیار گزارش خوبی بود.

زمانی در مورد اینکه آیا همچنان حمایت از منصوریان وجود دارد، افزود: رسما همینجا اعلام می‌کنم که حمایت قاطع از علیرضا منصوریان وجود دارد و امیدواریم در آینده نتایج تیم به گونه‌ای باشد که هواداران هم با تیم آشتی کنند.

وی در مورد اینکه در نهایت چه زمانی تکلیف عضو دیگر هیئت مدیره باشگاه معرفی شد، خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که با حضور وزیر برگزار شد قرار بر این است که تا هفته آینده این انتخاب انجام شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه در مورد سیاست اتخاذ شده باشگاه در مورد مشکل به وجود آمده بین منصوریان و رحمتی اظهار داشت: در این مورد اختیار تام را به منصوریان واگذار کردیم. در مورد اینکه نیمکت نشین می شود یا خیر نمی‌دانم و تصمیم نهایی را خود منصوریان خواهد گرفت. اعضای هیئت مدیره ترجیح می‌دهند که کسی جدا نشود و امیدواریم در آینده شاهد نتایج خوبی باشیم.

کد خبر : ۴۴۴۱۴۵