خبرگزاری کار ایران

افتخاری: منصوریان باید پاسخگوی بازی نکردن بازیکنان گران‌قیمت باشد/ قبل از من با بازیکنان بی‌کیفیتی قرارداد بسته شده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اینکه از بازیکنی کمتر استفاده شده به سرمربی تیم برمی‌گردد که او نیز باید پاسخگوی آن باشد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری در پایان نشست مدیران عامل شش باشگاه لیگ برتری با سازمان لیگ اظهار داشت: این جلسه مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای‌گری بود که تاکنون شش تیم از لیگ برتر ایران توانسته‌اند این مجوز را دریافت کنند و باشگاه استقلال یکی از آنهاست. البته نواقصی در پرونده‌ها وجود دارد و قرار شده که باشگاه‌ها مدارک لازم را تحویل سازمان لیگ بدهند.

 وی درخصوص استفاده نکردن از برخی بازیکنان گران‌قیمت در ترکیب استقلال گفت: اینکه از بازیکنی کمتر استفاده شده به سرمربی تیم برمی‌گردد که او نیز باید پاسخگوی آن باشد.  در خصوص آرش افشین باید بگویم که او سابقه خوبی دارد و در ابتدای فصل نیز جذب تیم ما شد، اما حالا این فرصت را به او داده‌ایم تا در هر تیمی که می‌تواند موفق شود به آنجا برود و قول داده‌ایم تا شرایط لازم را برای او فراهم کنیم.

 افتخاری در خصوص جذب بازیکنان بی‌کیفیت خارجی و شکایت آنها از استقلال به فیفا عنوان کرد: این قراردادها در زمانی بسته شده است که ما در باشگاه نبودیم. همچنین در پی آن بودیم که مشکلی ایجاد نشود. یکی از این بازیکنان خارجی که شکایت کرده عادل شیحی بود که 47 هزار دلار پرداخت کردیم و پرونده‌اش در فیفا بسته شد. هنوز سه پرونده دیگر وجود دارد که مسئولانی که آنجا هستند این موضوع را پیگیری می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود برخی بازیکنان تیم استقلال سیگار و قلیان مصرف می‌کنند و آمار حضورشان در چنین اماکنی شنیده می‌شود، گفت: من که به اینگونه اماکن نمی‌روم اما اگر شما به آنجا می‌روید به ما اطلاع بدهید که کدام بازیکنان در آنجا هستند!

کد خبر : ۴۴۳۹۹۲