خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

پیکان در صدر ایستاد/ دیدار هاوش گنبد مقابل شهرداری تبریز ناتمام ماند

تیم والیبال پیکان در دومین دیدار خانه والیبال تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق به شکست پارسه شد و در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال, هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ساری، ورامین، ارومیه و گنبد پیگیری شد.

تیم های پیکان و پارسه تهران در دومین مسابقه خانه والیبال تهران در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان با شکست سه بر یک حریف خود در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در ست سوم این دیدار 28 بر 26 مغلوب پارسه شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا با کسب سیزدهمین برد خود با 37 امتیاز در صدر جدول نیز باقی بمانند.

ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز ناظر این مسابقه بود. این مسابقه 700 تماشاگر داشت و به مدت 120 دقیقه طول کشید.

در دیگر مسابقه این هفته تیم صالحین ورامین در بازی خانگی سه بر یک مغلوب شهرداری اراک شد.

صالحین در ست دوم این مسابقه که در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار شد، 25 بر 16 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب حریف خود شد تا شهرداری اراک به چهارمین برد خود دست یابد.

صالحین ورامین نیز با پذیرش این شکست، هشتمین ناکامی خود را تجربه کرد.

این مسابقه 132 دقیقه ای حاشیه های نیز داشت که قطع برق سالن به مدت 13 دقیقه از جمله آنان بود.

همچنین حمزه زرینی و احسن اله شیرکوند بازیکنان صالحین ورامین در این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کردند و در ابتدای ست چهارم نیز شیرکوند از مسابقه اخراج شد.

بهروز جعفری به عنوان داور اول و میثم پارسه به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و شهباز صدری نیز ناظر این مسابقه بود.

تیم شهرداری اراک این مسابقه را با ترکیب حسین حسن پور، وحید سید عباسی، علیرضا نادی، اسماعیل معلی، مصطفی عباسلو، بهروز کمال پور و امین رضوی آغاز کرد.

حمزه زرینی، مجتبی قلیزاد، بهزاد حیدرشاهی، احمد بابایی، محمد ولی پور، سام بخششی و احسن شیرکوند نیز ترکیب تیم صالحین ورامین در ابتدای این مسابقه بودند.

در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال، تیم های هاوش گنبد و شهرداری تبریز در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه به علت پرتاب اشیا از سوی تماشاگران در طول بازی، ناتمام ماند.

کد خبر : ۴۴۳۷۷۲