خبرگزاری کار ایران

منصوریان: ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است/ پا پس نمی‌کشم

سرمربی استقلال تهران گفت: ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. من الان مشکل را پیدا کردم و تمام توانم را می‌گذارم که تیمم را نجات دهم. مهم نیست چه تاوانی خواهد داشت، کاری که باید را انجام می‌دهم.

به گزارش ایلنا، سرمربی جوان استقلال که سختی‌های نیمکت رویایی‌اش بیش از حد انتظار بوده، وارد دعوایی شده که باعث زمین گیری بسیاری از سرمربیان پیشین این تیم شده است. او تصمیم دارد که تا به قول خودش استقلال را با یک جراحی بزرگ، دگرگون کند.

او حالا در این باره به تماشاگران امروز می‌گوید: «من در مسیر پاکسازی فوتبال پیش می‌روم و برای موفقیت، از بزرگان فوتبال هم توصیه و راهنمایی می‌گیرم. راستش تا قبل از استقلال خیلی رسانه‌ها را می‌خواندم و همه چیز را چک می‌کردم، اما الان در استقلال واقعاً تمرکزم فقط روی کارم است. اصلاً نمی‌دانم چه می‌نویسند یا چه جوی درباره‌ام ایجاد شده است. من تمرکزم را گذاشته‌ام که تیمم را نجات بدهم.

این کار باید از درون باشگاه ما شروع شود. می‌دانم مسیر سختی دارم و ممکن است در این مسیر قربانی شوم، اما این بار پا پس نمی‌کشم. وارد مسیری شدم که یا باید اصلاحش کنم یا قربانی شوم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا وظیفه‌ای که به دوشم افتاده را انجام بدهم.»

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سوال که "چرا پیش از این به توصیه‌های سرمربیان قبلی استقلال توجه نکرده"، می‌گوید: باید مشکل را حل کنم. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. من الان مشکل را پیدا کردم و تمام توانم را می‌گذارم که تیمم را نجات دهم. مهم نیست چه تاوانی خواهد داشت، کاری که باید را انجام می‌دهم. الان زده‌ام به دریا و تا ته خطش می‌روم. باید استقلال را به مسیر موفقیت برگردانم و این کار تلفات دارد. مشکل را پیدا کردیم و ا‌ن‌شا‌ا... حلش می‌کنیم. باز هم تأکید می‌کنم پای هدفم می‌مانم، اگر تنها قرار باشد این مسیر را طی کنم.»

کد خبر : ۴۴۳۷۱۰