خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: باید به جنگیدن ادامه‌ بدهیم

سرمربی منچسترسیتی پس از شکست برابر لیورپول گفت: انتظار ندارم که همه چیز سر جای خودش قرار داشته باشد بلکه تلاش می‌کنم همه چیز را سر جای خودش قرار بدهم. باید صبور باشیم و به جنگیدن ادامه‌ بدهیم.

به‌ گزارش ایلنا، منچسترسیتی شب گذشته در آخرین دیدار نیم فصل خود در لیگ برتر به دیدار لیورپول رفت تا این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان کلوپ به پایان رسید.

پپ گواردیولا بعد از شکست تیمش برابر لیورپول در نشست خبری گفت‌: وقتی شما ۱۰ امتیاز از صدر جدول رده‌بندی فاصله دارید، باید تنها به بازی بعدی و بعد خود فکر کنید. دیگر نباید درباره قهرمانی در لیگ برتر و چیزهایی مثل این صحبت کنید. این همان شرایطی است که ما در آن قرار گرفتیم. بازی بعدی برابر برنلی خواهد بود. منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقاتی در آن دیدار رخ خواهد داد. تنها به این فکر می‌کنم که بتوانم در بازی بعدی، تیمم را پیروز از زمین خارج کنم.

گواردیولا ادامه‌ داد: بازی برابری را شاهد بودیم. خیلی خوب کارمان را شروع کردیم ولی آنها به اولین گل رسیدند. وقتی در چنین دیدارهای دروازه‌تان باز شود، خیلی سخت است که بتوانیم بار دیگر به بازی برگردیم. البته از تلاش بازیکنانم در این بازی سپاسگذارم. ضد حملات حریف را در نیمه نخست کنترل کردیم و در نیمه دوم فوتبال بهتری را ارائه دادیم. شانس‌های زیادی در بازی نبود که شاید به این کیفیت بازیکنان به خط حمله برمی‌گشت. در چنین بازی‌هایی، جزئیات خیلی خیلی کوچک، تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه گفت‌: هنوز خیلی چیزها باقی‌ مانده است که برای کسب آن باید تلاش کنیم. لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اهداف دست یافتنی برای ما در این فصل هستند. بعد از یک شکست در لیگ در آخرین روز سال نباید نتیجه‌گیری کرد. نتیجه‌گیری را بگذارید برای یک یا دو ماه قبل از پایان فصل. از شرایطم در منچسترسیتی راضی هستم. بازیکنانم به خوبی تمرین می‌کنند و هیچ وقت هم در طول دورانی که سرمربی بودم، این انتظار را نداشتم که همه چیز سر جای خودش قرار داشته باشد بلکه تلاش کردم خودم همه چیز را سر جای خودش قرار بدهم. در همین ژانویه، بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم. باید صبور باشیم و به جنگیدن ادامه‌ بدهیم.

کد خبر : ۴۴۳۴۴۳