خبرگزاری کار ایران

براساس ادعای رسانه‌های قطری

جباری و منتظری در الأهلی ماندنی هستند

براساس ادعای رسانه‌های قطری به نظر می‌رسد که باشگاه الأهلی قصد دارد تا پایان فصل دو بازیکن ایرانی خود را حفظ کند.

به‌ گزارش ایلنا، پژمان منتظری و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی هستند که در الأهلی قطر بازی می‌کنند. با وجود این که این دو بازیکن سابق استقلال با الأهلی قرارداد دارند اما  وضعیت آنها برای ادامه همکاری با این تیم قطری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منتظری در نیم فصل نخست با آسیب‌دیدگی‌ شدیدی مواجه و چند ماه خانه نشین شد تا جایی که باشگاه الأهلی مجبور شد که با بازیکنی بحرینی قرارداد امضا کند.

با وجود این که منتظری به شرایط بازی رسیده است ولی باشگاه الأهلی اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان فصل السید عدنان را در اختیار داشته باشد و مذاکرات رسمی خود را با باشگاه الحد بحرین شروع کرده است.

روزنامه الرای قطر اعلام کرد که با ماندن السید عدنان در الأهلی وضعیت بازیکنان خارجی این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست که این بازیکن بحرینی جایگزین پژمان منتظری می‌شود یا مجتبی جباری و یا یکی از دو بازیکن خارجی الأهلی.

به نوشته الرای احتمال ماندن جباری و منتظری در الأهلی زیاد است و چه بسا السید عدنان جایگزین بازیکن ساحل عاجی الأهلی شود که عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

الأهلی در فصل جاری رقابت‌های لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و اخراج لوکا بوناچیچ هم باعث نشده تا نتایج این تیم بهتر شود.

کد خبر : ۴۴۳۴۴۰