خبرگزاری کار ایران

دایی: اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد فوتبال را کنار می‌گذاشتم/ تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: داور به ناحق برای ما پنالتی گرفت و در صحنه اخراج هم یک اشتباه دیگر داشت. مهاجم ما بی‌جهت کارت زرد اول را از داور گرفت و کارت صحنه دوم هم بسیار سختگیرانه به او داده شد.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از پیروزی جنجالی تیمش مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: شما خودتان بازی را نگاه کنید و ببینید پنالتی سپاهان پنالتی بود یا نبود. اگر همان صحنه هزار بار در محوطه جریمه سپاهان اتفاق می‌افتاد، داور برای ما پنالتی نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: داور به ناحق برای ما پنالتی گرفت و در صحنه اخراج هم یک اشتباه دیگر داشت. مهاجم ما بی‌جهت کارت زرد اول را از داور گرفت و کارت صحنه دوم هم بسیار سختگیرانه به او داده شد. متأسفانه در بازی با استقلال هم به آن شکل داور بازیکن ما را دو کارته کرد تا به این بازی نرسد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران یادآور شد: وقتی داور برای سپاهان پنالتی گرفت به دروازه‌بان‌مان گفتم اگر این توپ گل شود فوتبال را کنار خواهم گذاشت. من مطمئن بودم که خدای بالای سر، حق را به حق‌دار می‌رساند. حالا هی بروند تقلا کنند، وقتی آن بالایی نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی در ادامه اظهار داشت: ما بازی را بردیم و رفتیم فینال! ان‌شاءالله فینال را هم می‌بریم و قهرمان می‌شویم هواداران سپاهان به ناسزاهای‌شان ادامه دهند. مهم این است که ما به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم. نفت امروز مردانه و هوشمندانه نتیجه گرفت. باز هم می‌گویم تا بالایی نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

کد خبر : ۴۴۳۰۱۱