خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان

ذوب آهن به دنبال تثبیت صدرنشینی‌

هفته پنجم لیگ برتر بانوان روز پنج شنبه با سه دیدار پیگیری خواهد شد که تیم ذوب آهن اصفهان در هفته استراحت بانک سرمایه در اندیشه تثبیت صدرنشینی‌اش خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، هفته پنجم دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «شهدای منا» روز پنج شنبه نهم دی‌ماه با سه دیدار در شهرهای تبریز، شیراز و تهران پیگیری خواهد شد.
تیم ذوب آهن که با سه برد و 9 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، این هفته در شیراز به مصاف پارس تیم ششم جدول می‌رود که در چهار دیدار خود یک برد و سه امتیاز کسب کرده است.
تیم بانک سرمایه رقیب ذوب آهن این هفته استراحت دارد و ذوبی‌ها می‌توانند با شکست نماینده شیراز یک گام به قهرمانی در نیم فصل نزدیک شوند.
در دومین دیدار این هفته و در سالن شهید اقدمی تبریز، شهرداری این شهر میزبان پارسه تهران خواهد بود. شهرداری تبریز که بدون برد و امتیاز در انتهای جدول این رقابت‌هاست، این هفته در میزبانی از پارسه تهران فرصت کسب نخستین برد خود را دارد.
پارسه تهران هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و در صورت شکست شهرداری تبریز تغییری در جایگاهش ایجاد نخواهد شد. زیرا سایپا تیم رتبه سوم سه برد در کارنامه‌اش دارد.
در آخرین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر بانوان تیم‌های دانشگاه آزاد و سایپا در سالن فتح علوم تحقیقات به مصاف یکدیگر می‌روند.
دانشگاه آزاد یک برد و سه امتیاز دارد و در جایگاه پنجم جدول است اما نارنجی پوشان سایپا با سه برد و 9 امتیاز در رتبه سوم جدول هستند. اگر سایپا فاتح این میدان شود، به رتبه دوم خواهد آمد و از بانک سرمایه که استراحت دارد، پیشی خواهد گرفت. البته اگر ذوب آهن مغلوب حریف شیرازی شود و سایپا موفق به شکست دانشگاه آزاد شود، نارنجی پوشان صدرنشین لیگ برتر در پایان هفته پنجم خواهند شد.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 11
شهرداری تبریز – پارسه تهران

شیراز، سالن شهید آیت الله دستغیب، ساعت 11
پارس شیراز – ذوب آهن اصفهان

تهران، سالن فتح علوم تحقیقات، ساعت 11
دانشگاه آزاد – سایپا تهران

کد خبر : ۴۴۲۱۷۱