خبرگزاری کار ایران

شورای فنی دست به کار شد؛

اولتیماتوم به علی اشکانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۱۲۵

شورای فنی کشتی فرنگی در جلسه روز گذشته با انتقاد از نتایج ضعیف فرنگی‌کاران ایران در مسابقات جهانی مجارستان، به سرمربی تیم ملی اولتیماتوم داد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای فنی کشتی فرنگی به ریاست رسول خادم رییس فدراسیون کشتی روز گذشته برگزار شد و نتایج ضعیف دو فرنگی‌کار اعزامی ایران به مسابقات جهانی مجارستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اعضای شورای فنی به اتفاق از کسب نتایج ضعیف دو فرنگی‌کار با تجربه و عنوان‌دار ایران در این رقابت‌ها ابراز نارضایتی کردند. همچنین توضیحات علی اشکانی سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کسب این نتایج به علت تغییر قوانین کشتی فرنگی بوده است را بهانه‌تراشی ارزیابی کردند. چرا که معتقد بودند اگر تغییر قوانین صورت گرفته، این برای تمام کشورهای دنیا بوده است.

اعضای شورای فنی کشتی فرنگی در این جلسه به علی اشکانی اعلام کردند در صورتی که در جام جهانی تهران در اواخر اسفند ماه، نتایج مورد انتظار مردم و شورای فنی بدست نیاید احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی وجود دارد.

اشکانی نیز به اعضای شورای فنی اطمینان داد حداکثر توان خود را برای موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی به کار گیرد تا نتایج مورد انتظار را بدست بیاورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز