خبرگزاری کار ایران

استویچف: به احتمال زیاد به ایران پاسخ مثبت بدهم

گزینه بلغاری و محبوب فدراسیون والیبال که موفق به ادامه کارش در اروپا نشد حالا پیش بینی می‌کند مقصد بعدی‌اش ایران باشد.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام قبلی فدراسیون والیبال و رادوستین استویچف، گزینه بلغاری نیمکت تیم ملی 27 دسامبر یعنی فردا قرار است پاسخ نهایی خود را اعلام کند تا تکلیف سرمربی جدید مشخص شود. در حال حاضر فدراسیون والیبال تمام تمرکز را روی به توافق رسیدن با استویچف گذاشته است و برخلاف سایر گزینه‌ها، مذاکره بین ایران و استویچف بسیار امیدوار کننده پیش می‌رود.

او در آخرین اظهار نظر خود در مورد وضعیت مذاکرات با ایران به سایت اسپورتال بلغارستان، یکی از معتبرترین منابع خبری این کشور گفته است: «همه چیز تا اینجا به خوبی پیش رفته است و در حال آخرین بررسی‌ها هستم. احتمال اینکه پاسخ مثبت دهم، زیاد است.»

آناستازی و مندز دو گزینه دیگر که پاسخ‌هایی کاملا متفاوت در روند مذاکره با ایران داده بودند و این واکنش استویچف این منظور را می‌رساند که تا فردا احتمال اعلام نام او به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران بسیار زیاد است. این سرمربی بلغار در صورت توافق با ایران تبدیل به اولین مربی بلغارستانی خواهد شد که روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.

استویچف اولین و محبوب‌ترین گزینه هدایت ایران بوده است و فدراسیون بارها علاقه خود را برای همکاری با او اعلام کرده است. محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال هم در مورد او می‌گوید: «در حال حاضر صحبت‌های لازم را با این مربی انجام می‌دهیم و یک سری از فیلم‌ها و اطلاعاتی که از ما خواسته در اختیارش گذاشته‌ایم و به سوالاتی که در این مدت برای او پیش آمده جواب می‌دهیم. ما دوست داریم که استویچف مربی تیم ملی شود و امیدواریم که او هم بپذیرد.»

حالا با توجه به صحبت‌های طرفین مذاکره و روزشماری که فدراسیون برای این بررسی‌ها گذاشته بود فردا باید نام سرمربی تیم ملی والیبال ایران معرفی شود تا در صورت توافق نهایی اولین سرمربی بلغارستانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

کد خبر : ۴۴۱۹۳۵