خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اعلام شد

جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی صبح امروز با حضور اعضا در خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

صورتجلسه روز یکشنبه مورخ 5/10/95 شورای فنی کشتی فرنگی کشور
 1- گزارشی از عملکرد کشتی گیران فرنگی کار ایرانی در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در مجارستان از سوی سرمربی تیم ملی ارائه و مورد بررسی و نقد اعضای شورای فنی قرار گرفت.
2- بند پانزدهم فرآیند انتخابی تیم ملی از بخش توضیحات سند مذکور به شرح ذیل اصلاح  و مقرر شد جهت تصویب به مراجع مربوطه در فدراسیون اعلام شود.
"....کلیه کشتی گیرانی که مطابق ضوابط فرآیند انتخابی تیم ملی، مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان را از مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان  و رقابت‌های عمومی کشور بزرگسالان دریافت نموده اند، می‌باید وفق تصمیم گیری کادر فنی تیم ملی کشتی بزگسالان( فرنگی و آزاد) در رقابت‌های جام تختی، جام جهانی، آسیایی و تورنمت‌های تدارکاتی پیش رو شرکت کرده و مجداً به لحاظ قابلیت‌های فنی حضور در میادین خارجی، ارزیابی شوند و در صورت اخذ نظر کادر فنی، پس از اعلام گزارش نهایی از سوی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، و تایید شورا مجوز حضور در انتخابی تیم ملی نهایی را خواهند داشت.
3- باتوجه به حضور کشتی گیران ذیل در رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی بزگسالان کشور و تمکین از ضوابط جاری، به افراد مذکور فرصت مجددی برای حضور در رقابت‌های بین المللی پیش رو(قبل از رقابت‌های انتخابی تیم ملی) و ارزیابی دوباره داده خواهد شد.
سامان عبدولی در وزن 59 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در وزن 59 کیلوگرم، مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم ، علی ارسلان در وزن 66 کیلوگرم، محمد رضا گرایی در وزن 66 کیلوگرم، فرشاد بلفکه در وزن 71 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 80 کیلوگرم.
کد خبر : ۴۴۱۴۸۴