خبرگزاری کار ایران

قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی انجام شد/ بهروان درباره تغییر زمان بازی‌ها توضیح داد

قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی بانجام شد که بر این اساس سپاهان و ذوب‌آهن میزبان حریفان خود خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه‌کشی جام حذفی با حضور سعید آذری، ذوالفقاری، فتاحی، بهروان و محمود زاده انجام شد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده ذوب‌آهن شنبه 11 دی ماه در وزشگاه فولاد شهر میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود. با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات ظرفیت تماشاگران دو تیم به نسبت برابر خواهد بود.

در دیگر بازی‌ جام حذفی، نفت تهران چون دو بازی پشت سر هم میزبان بوده است در این مرحله میهمان سپاهان خواهد بود. این بازی ساعت 14:30 روز جمعه 10 دی ماه در ورزشگاه نقش جهان انجام می‌شود.

با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، اگر ذوب‌آهن و سپاهان به فینال جام‌حذفی راه پیدا کنند احتمال دارد بازی فینال چند روز زودتر از 25 اردیبهشت 96 برگزار شود.

البته بهروان در جمع خبرنگاران توضیحاتی را درباره مراسم قرعه‌کشی ارائه کرد: نمایندگان ذوب آهن و تراکتورسازی قرعه‌ها را خودشان برداشتند و همه چیز خوب پیش رفت و مشکلی برای تعیین میزبانی یا میهمانی وجود نداشت. در نهایت تیم ذوب‌آهن میزبان تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است.

وی ادامه داد: تیم نفت تهران هم به دلیل اینکه آنکه در دو بازی متوالی میزبان بوده سپاهان میزبان این تیم در نیمه‌نهایی شد و آن بازی هم روز 10 دی ماه ساعت 13 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

بهروان در مورد تقسیم هواداران دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی به طور مساوی گفت: با توجه به اینکه این بازی به صورت تک بازی است این مسابقه به شکل تک بازی برگزار می شود دیگر قانون 10 درصد و 90 درصد اجرا نمی‌شود و هواداران دو تیم به طور مساوی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی گفت: در صورتی که فینالیست‌های جام حذفی دو تیمی باشند که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند این فینال زودتر از موعد مقرر برگزار خواهد شد و در تاریخ 21 یا 22 اردیبهشت ماه فینال را در ورزشگاه اروند خرمشهر به صورت تک بازی برگزار می‌کنیم.

 

کد خبر : ۴۴۱۴۰۷