خبرگزاری کار ایران

دایی: حرف‌هایم درباره بازی با استقلال مستند است/ پرسپولیسی‌ها پراهیچ را می‌خواهند رسماً پیشنهاد بدهند

سرمربی نفت تهران می‌گوید تیمش آماده بازی مقابل تراکتورسازی است و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: آخرین بازی لیگ‌مان را برابر تراکتورسازی داریم که تیم بسیار خوبی است. آنها از همه لحاظ زبانزد خاص و عام هستند.  دوست داریم بازی آخر نیم فصل اول را با برد پشت سر بگذاریم. به علت فشار بازی مقابل استقلال خیلی فرصت کار تاکتیکی نداشتیم ولی آماده بازی مقابل تراکتورسازی  هستیم. بازیکنانم به لحاظ روحی و روانی به خوبی ریکاوری شده‌اند و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به برگزاری بازی نفت و تراکتورسازی در هوای آلوده تهران چیست، عنوان کرد: ما الان یک سال است که این شرایط را تحمل می‌کنیم. در این هوا نفس کشیدن سخت است. ما باید برای سلامتی‌مان ورزش کنیم نه اینکه سلامتی‌مان را از دست بدهیم. مطمئنا بازی فردا دیداری 6 امتیازی برای ما خواهد بود. اگر بتوانیم این بازی را ببریم در تیم‌های بالای جدول باقی می‌مانیم. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا به اهدافش در نفت تهران رسیده‌ است یا خیر، گفت: مطمئنا هدف ما چیز دیگری بوده است. ما بر اساس وضعیت و شرایطی که داریم اهداف‌مان را می‌سنجیم. خدا را شکر می‌کنم که تا این لحظه جزو مدعی‌ها هستیم. اگر شرایط فراهم بود وضعیت ما بهتر از این هم می‌شد.

دایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا به پرسپولیس بازیکن می‌دهد یا خیر، گفت: ما بازیکنی را به زور در تیم نگه نمی‌داریم. اگر پرسپولیسی‌ها پراهیچ را می‌خواهند در مذاکره به روی این باشگاه باز است و می‌توانند بیایند پیشنهاد خود را مطرح کنند. پراهیچ جزو بازیکنان بااخلاق و خوب ماست و تا الان هم عملکرد خیلی خوبی در تیم ما داشته است. متأسفانه او در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت بازی‌های حساس ما را از دست داد و در حال حاضر در کشورش به سر می‌برد.

سرمربی نفت تهران در ادامه در رابطه با جدایی احتمالی ایمان مبعلی و رفتن او به استقلال نیز تصریح کرد: قبل از بازی با استقلال هم در مورد این موضوع از من سؤال شد، اما باز هم می‌گویم در مورد مبعلی هیچ صحبتی با ما نشده است، ضمن اینکه ما بازیکنی را به زور در تیم نگه نمی‌داریم و ایمان خودش بهتر از هر کس دیگری می‌داند چه انتخابی داشته باشد. نفت تیم مبلعی است و  برای آینده‌اش بهتر است که در تیم نفت بماند.

دایی در مورد نقل‌و انتقلالات نیم فصل عنوان کرد: ما خیلی دوست داریم بازیکنانی را که می‌خواهیم به خدمت بگیریم، اما اول باید شروط باشگاه مقابل را بررسی کنیم. اوضاع تیم ما آن‌طور که باید خوب نیست. در هر صورت ما براساس شرایطی که داریم برای آینده هدف‌گذاری خواهیم کرد، قطعاً بعد از دو بازی حساسی که مقابل تراکتورسازی و سپاهان خواهیم داشت جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه برگزار خواهیم کرد و برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

دایی در مورد بیانیه‌هایی که باشگاه استقلال علیه او صادر کرده گفت: من بیانیه‌ها را نگاه نمی‌کنم و نگاه هم نخواهم کرد. برایم این مسئله مهم نیست. من حرف خودم را می‌زنم و هر موقع حقی پایمان شود صحبت می‌کنم. همه عالم و آدم می‌دانند حرف حق را زده‌ام. عکس‌العمل آنان کنار زمین بیانگر همه چیز است و این مسائل مستند است. نیازی نیست که صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پایان گفت:‌متأسفانه تصاویر ضبط‌شده خیلی چیزها را نشان می‌دهد. ما فیلمی را داریم که اگر لازم باشد در اختیار مردم قرار خواهیم داد. متأسفانه یکسری اتفاقات رخ می‌دهد که برخی فکر می‌کنند مردم این چیزها را نمی‌بینند. من خودم سال‌ها در این فوتبال بودم و خیلی چیزها را دیده‌ام. من فوتبال را به خاطر سالم بودن و نشاطی که به جامعه می‌دهد دوست دارم، اما اگر یک روز احساس کنم نمی‌توانم در این شرایط کار کنم از فوتبال کنار خواهم رفت.

 

 

کد خبر : ۴۴۱۱۰۴