خبرگزاری کار ایران

حمایت سلطانی‌فر از منصوریان:

هیات مدیره استقلال احساسی تصمیم نگیرد/ الان وقت حمایت است

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۰۶۶

سلطانی‌فر در دیدار با اعضای هیات مدیره استقلال گفت: باید در استقلال همدلی‌ها بیشتر شود و ثبات و آرامش نیاز جدی این تیم است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دیدار با  مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه استقلال همدلی و همراهی را برای اداره بهتر استقلال خواستار شد و گفت:با هماهنگی و همدلی و یکپارچگی هیات مدیره،مدیر عامل،سرمربی،اعضای تیم و البته هواداران،استقلال روزهای موفق تری خواهد داشت.

وی ادامه داد:الان هدف اصلی همه باید موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشد
وزیر ورزش و جوانان خطاب به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت : نشست‌ها و توافقات در استقلال بیشتر باشد و تاکید جدی دارم که هیات مدیره و مدیر عامل و مجموعه مدیریتی استقلال حامی یکدیگر و یک جهت با صبر و تحمل بیشتر حرکت کنند.
مسعود سلطانی فر از مدیرعامل و هیات مدیره خواست تصمیمات احساسی نگیرند چون ذات فوتبال  همین نوسان ها است و هنر مدیران فوتبال  هدایت مناسب و عقلانی و منطقی بحرانها خواهد بود
وی ادامه داد:جریان عمومی مدیریت تیم با تدبیر و حوصله و بررسی باشد و تحت هیچ عنوان تنش را زیاد نکینم.
وزیر ورزش با اشاره به مشکلات به ارث رسیده به مجموعه مدیریتی استقلال در حال حاضر گفت : برای حل مشکلات و خصوصا بدهی ها زیاد باید برنامه و زمان بندی لازم را برای حل آنها در نظر بگیرید به ویژه در موضوع قرار دادها بسیار شفاف و روشن عمل کنید.

سلطانی فر افزود:معنی ندارد بخش مهمی از بدهی های گذشته مالیات بازیکنان و سرمربی باشد و تحت هیچ عنوان باشگاه عهده دار پرداخت مالیات افراد نشود.
وزیرورزش و جوانان به بازی حساس و مهم استقلال در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره کرد و گفت : الان تمرکز مدیریت و کادر فنی روی این بازی باشد و استقلال سهمیه را به دست بیاورد و از اعتبار فوتبال  ایران دفاع کند.
مسعود سلطانی فر درباره وظیفه سخنگویی باشگاه گفت:آقای افتخاری به عنوان مدیر عامل سخنگوی باشگاه است و بیان مواضع استقلال در همه موارد مربوط به رسانه ها بر عهده ایشان است.
وزیرورزش و جوانان به موقعیت هیات مدیره در قبال استقلال هم پرداخت و گفت : برای همه موارد فنی و مدیریتی استقلال باید هیات مدیره در جریان باشد و همه در مقابل مسایل و مشکلات استقلال مسئول هستند.
 سلطانی فر از نشست خود با مسئولان سازمان امور مالیاتی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در اینده نزدیک نیز خبر داد و گفت:از این دو تیم حمایت می کنیم و در موضوع بدهی های مالیاتی انباشته شده در آینده نزدیک جلسات مهم و موثری برای حل این موضوع خواهیم داشت و از اختیارات قانونی خود برای حل این مشکل استفاده خواهیم کرد.
وزیرورزش و جوانان در ادامه نشست یک ساعته خود با مدیر عامل و هیات مدیره استقلال درباره اهمیت آکادمی این باشگاه نیز صحبت کرد. سلطانی فر  در این باره گفت : استعدادیابی و تربیت و پرورش بازیکن نوجوان و جوان در آکادمی استقلال و پرسپولیس مهم است و باید نه تنها به عنوان پشتوانه تیم های رده بالاتر باشگاه بلکه به عنوان تامین بازیکنان آینده دار برای سایر تیم های فوتبال  کشور نیز برنامه داشته باشد
وزیرورزش و جوانان از نظارت بیشتر و ویژه بر کیفیت و عملکرد اکادمی این دوباشگاه و سایر مدارس خصوصی فوتبال  در آینده نزدیک نیز خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز