خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد؛

استویچف گزینه اصلی ما است/ تیم ملی والیبال نیاز به فردی مانند سیچلو هم دارد

دبیر فدراسیون والیبال گفت: در حال حاضر استویچف گزینه اصلی ما است، هرچند که بروتو هم پیش از این اعلام آمادگی کرده بود که دوست دارد در ایران کار کند.

 به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست در مورد انتخاب سرمربی تیم  ملی والیبال ایران اظهار داشت: در شرایط کنونی استویچف گزینه جدی ما است. او در حال دیدن فیلم بازی‌های تیم ملی در انتخابی المپیک و مسابقات لیگ است. ضمن اینکه گاهی سوالاتی می‌پرسد و اطلاعاتی هم می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر اشتباه نکنم تا هفته آینده استویچف جواب خود را اعلام خواهد کرد. داورزنی به صورت مستقیم و گاهی با یک واسطه با این گزینه مذاکره می‌کند و فکر می‌کنم در این مذاکرات بحث حضور سیچلو هم مطرح شده باشد.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: به هر حال سیچلو اگر مربی تیم ملی هم نشود تلاش می‌کنیم در بخش دیگری از حضور وی استفاده کنیم. من فکر می‌کنم تیم ملی نیاز به فردی مانند سیچلو هم دارد تا بتواند اطلاعات را سرمربی آینده تیم ملی بدهد.

افشاردوست تاکید کرد: در حال حاضر استویچف گزینه اصلی ما است، هرچند که بروتو هم پیش از این اعلام آمادگی کرده بود که دوست دارد در ایران کار کند. اگر با استویچف هم به توافق نرسیم مجبور هستیم به سراغ سایر گزینه‌ها برویم.

کد خبر : ۴۴۱۰۲۶