خبرگزاری کار ایران

تارتار: پرسپولیس بی‌جهت قهرمان نیم فصل نشده است/ جای نوراللهی و عالیشاه باید پر شود

تفکر برانکو قابل احترام است چرا که با این تفکر نتیجه گرفته است. نیم‌فصل دوم اما کار بسیار سخت است و به اصطلاح فوتبالی‌ها دروازه‌ها کوچک می‌شوند.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: این تیم در ایجاد موقعیت، تعداد برد و باخت، تعداد گل‌های زده و خورده خوب عمل کرده است و این آمار و ارقام نشان می‌دهد پرسپولیس بی جهت قهرمان نیم فصل اول نشده است.

او در مورد جدایی نوراللهی و عالیشاه و پیوستن این دو بازیکن به تراکتورسازی برای طی کردن دوران خدمت سربازی گفت: در نیم فصل دوم بازی‌ها بسیار سخت‌تر می‌شود و جای این دو بازیکن تاثیرگذار باید پر شود. پرسپولیس در دو جام شرکت می‌کند  و نیاز به تقویت دارد حتی اگر لازم باشد باید برای تقویت خود هزینه کند و بازیکنان با کیفیتی به خدمت گیرد.

تارتار در واکنش به این موضوع که برانکو فقط از سیزده، چهارده بازیکن در ترکیب استفاده می‌کند، گفت: تفکر برانکو قابل احترام است چرا که با این تفکر نتیجه گرفته است. نیم‌فصل دوم اما کار بسیار سخت است و به اصطلاح فوتبالی‌ها دروازه‌ها کوچک می‌شوند. اگر اختلاف سطح بازیکنان روی نیمکت و ترکیب اصلی کم باشد به نفع برانکو خواهد بود و پرسپولیس نتیجه می‌گیرد. بازیکنان جوانی روی نیمکت پرسپولیس هستند که فکر می‌کنم چون در بازی‌های زیادی بازی نکرده‌اند در آسیا نمی‌توانند کمک زیادی به برانکو کنند. بنابراین باید استفاده از بازیکنان جوان مدیریت شود و در بازی‌های که امکانش وجود دارد به کار گرفته شوند.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد وضعیت این تیم در لیگ دسته اول گفت: با وجود برخی مسائل و دیر اضافه شدن من به این تیم وضعیت خوبی داریم. شرایط مناسبی داریم و در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشتیم. در برخی از پست‌ها به لحاظ کمی مشکل داریم و به دنبال تقویت این پست‌‌ها هستیم.

 

کد خبر : ۴۴۱۰۱۷