خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فولاد خوزستان: انصاری بازیکن فولاد است/ پیکان بازیکنان باتجربه و خوبی دارد

عزیز فریسات گفت: ساسان انصاری بازیکن فولاد است و هر وقت قراردادش تمام شد می‌تواند تصمیم گیری کند. اما امسال در تیم ما خواهد ماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، عزیز فریسات  در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: درباره بازی فردا باید عرض کنم فکر می‌کنم این مسابقه بازی خوبی از آب دربیاید. چرا که پیکان بازیکنان باتجربه و خوبی دارد و ما هم تیم جوانی هستیم.

وی درباره ساسان انصاری و اینکه برخی شایعات از بازگشت او به پرسپولیس حکایت دارند خاطرنشان کرد: ساسان بازیکن فولاد است و هر وقت قراردادش تمام شد می‌تواند تصمیم گیری کند. اما امسال در تیم ما خواهد ماند. در فصل جاری ساسان دو باشگاه عوض کرده و نمی‌تواند تیمش را تغییر دهد. 
مربی فولاد درباره برنامه‌های تیمش در فصل نقل و انتقالات در ادامه گفت: هنوز هیچ باشگاهی بازیکنی از ما نخواسته و درخواستی نداشته‌ایم. بازیکنان ما می‌خواهند در فولاد بمانند و خواهان جدایی نیستند. 
فریسات در پایان درباره عملکرد خوب فولاد در هفته‌های اخیر تصریح کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشت بخاطر همین ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم. جوانی مهمترین دلیل عدم نتیجه گیری ما بود اما رفته رفته بهتر شدیم و بازیکنان خودشان را پیدا کردند حالا هم تجربه خوبی داریم و نگاهمان رو به جلو است. 

کد خبر : ۴۴۰۵۶۶