خبرگزاری کار ایران

کمالوند: عمران‌زاده جزو گزینه‌های گسترش فولاد برای نیم‌ فصل دوم است

بازیکنان من در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آوردند اما ذوب‌آهنی‌ها با زیرکی توانستند به گل برتری دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا,فراز کمالوند پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما در نیمه دوم از نظر بدنی کم آورد که یکی از علل آن سرمای شهر تبریز بود. ما در هوای برفی نمی‌توانیم تمرین کنیم و این برای ما مشکل‌ساز شده است. ما چند روز در زمین بسیار کوچک تمرین کردیم که همین مسئله کار را برای ما دشوار کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان من در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آوردند اما ذوب‌آهنی‌ها با زیرکی توانستند به گل برتری دست پیدا کنند. من پیش از این هم به بازیکنانم هشدار داده بودم که آنان تیمی موزی هستند که اگر لحظه‌ای از آنان غافل شویم می‌توانند برای ما دردسرساز شوند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد بازی ضعیف تیمش در نیمه دوم گفت: ما نتوانستیم پا به پای ذوب‌آهن بجنگیم چون حریف در هفته گذشته شرایط تمرین کردن داشت اما ما در 15 دقیقه آخر بازی ضعیف‌تر از ذوب‌آهن بودیم.

کمالوند تصریح کرد: من اهل توجیه نیستم و اعتراف می‌کنم که ذوب‌آهن بهتر از ما بود و به حقش که پیروزی در این دیدار بود هم رسید اما ما باید در نیم فصل تیم‌مان را تقویت کنیم. چون بازیکنانمان فشار زیادی را متحمل می‌شوند.

وی تأکید کرد: امروز زمین بازی کاملاً یخ زده بود و در هر 2 گل هم تعادل بازیکن ما بهم خورد اما تفاوتی که گسترش فولاد و ذوب‌آهن با یکدیگر داشتند فقط تمرین کردن بود ولی در هر حال امیدوارم سرمای هوای تبریز روی سایر تیم‌های این شهر تأثیر منفی نگذارد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا برای نقل و انتقالات نیم فصل با حنیف عمران‌زاده مذاکره‌ای انجام داده‌اید یا خیر، گفت: عمران‌زاده جزو گزینه‌های ماست اما من فعلاً نمی‌خواهم روی بازیکن خاصی تمرکز کنم.

کمالوند در پایان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ما به دلیل سرمای بیش از حد هوای تبریز شرایط تمرین کردن نداشتیم و به همین خاطر فردا را به بازیکنانمان استراحت دادیم تا روز جمعه به آبادان برویم و بتوانیم با شرایط این شهر خودمان را وفق دهیم.

 

کد خبر : ۴۴۰۳۰۵