خبرگزاری کار ایران

درخشان: پرسپولیس مستحق باخت نبود/ تعویض رضائیان اشتباه بود

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم مستحق شکست مقابل ذوب‌آهن نبوده است.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست روز گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در بازی دیروز خیلی خوب شروع کرد و در همان نیمه اول می‌توانست به گل برسد که درخشش دروازه‌بان ذوب‌آهن مانع از این کار شد. در نیمه دوم اما بازی پایاپای بود و ذوبی‌ها توانستند تا حدود زیادی پرسپولیس را کنترل کنند و بعد از گلی هم که زدن خیلی خوب دفاع کردند و توانستند به پیروزی برسند.

او ادامه داد: از قبل هم معلوم بود که این بازی برای دو تیم سخت خواهد بود و تیمی موفق می‌شود که بتواند از شانس‌های خود استفاده کند. ذوب‌آهن هم توانست از یک موقعیت یک گل بسازد و با ارائه یک بازی منطقی سه امتیاز را کسب کند. به نظر من در مجموع پرسپولیس در این بازی خوب بازی کرد و مستحق شکست نبود اما در هر صورت فوتبال همین است و تیمی موفق است که بتواند از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کند.

مربی سابق پرسپولیس در رابطه به تعویض‌های برانکو در این بازی نیز اظهار داشت: به نظر من برانکو نباید رضائیان را تعویض می‌کرد. البته او بهتر از هر کسی در جریان شرایط تیمش قرار دارد و باید به نظر او احترام گذاشت اما ماندن رضائیان در زمین می‌توانست در حمله برای پرسپولیس خیلی مفید باشد. علیپور هم وقتی به زمین امد خیلی تلاش کرد اما مهاجم اوکراینی چیزی از خود نشان نداد و در مجموع بازیکنان تعویضی نتوانستند کمک زیادی به پرسپولیس بکنند.

حمید درخشان در پایان در مورد رقابت پایاپای بین دو تیم پرسوپلیس و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و قطعاً تا انتهای فصل پا به پای پرسپولیس برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. پرسپولیس دیروز این شانس را داشت که فاصله را در صدر جدول زیاد کند که متاسفانه این فرصت از دست رفت. ضمن اینکه از ذوب‌آهن هم نباید غافل شد. آنها تیم خوبی هستند و می‌توانند یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

 

کد خبر : ۴۳۸۶۳۸