خبرگزاری کار ایران

ویسی: برای بازی زیبا و جوانمردانه به تبریز آمده‌ایم/ بازی مقابل تراکتورسازی جذاب خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما در بازی فردا برای 3 امتیاز می‌آیند اما ما مقابل تراکتوری قرار می‌گیریم که به اکثر تیم‌ها گل زده و در این بازی هم از حمایت هوادارانش برخوردار است.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی‌های تراکتورسازی و سپاهان همیشه زیبا، جذاب، حساس و دیدنی است.حالا هم که یکی از پر افتخارترین مربیان لیگ مقابل پر افتخارترین تیم لیگ قرار می‌گیرد بازی جذاب‌تر خواهد بود. ما برای بازی زیبا و جوانمردانه به تبریز آمده‌ایم و امیدواریم که 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: تیم ما امسال نسبت به سال گذشته جوانتر شده نتایجمان نسبت به سال قبل ضعیف‌تر نیست. بازیکنان ما در بازی فردا برای 3 امتیاز می‌آیند اما ما مقابل تراکتوری قرار می‌گیریم که به اکثر تیم‌ها گل زده و در این بازی هم از حمایت هوادارانش برخوردار است. اگر در بازی فردا حتی یک امتیاز هم بگیریم برای ما بد نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: همیشه تقابل تیم‌های من و امیر قلعه‌نویی زیبایی‌های خاصی دارد که این زیبایی به خاطر این است که هر 2 تیم هم برای برد به زمین می‌آیند. برای بازی فردا مصدوم و محرومی نداریم.

ویسی با اشاره به سرمای هوای تبریز تصریح کرد: سرما و گرما برای همه تیم‌های وجود دارد. ما سالهاست که در اصفهان برف ندیدیم. تیم تراکتورسازی هم امروز لطف کرد و برای تمرین سالن در اختیار ما قرار داد. ما پیش از این هم سرما را دیده‌ایم و اگر در بازی فردا نتیجه نگیریم آن را بهانه نمی‌کنیم.

کد خبر : ۴۳۸۴۳۴