خبرگزاری کار ایران

کفشگری: پرسپولیس را دوست دارم اما فعلاً با پدیده قرارداد دارم/ کسی از باشگاه پرسپولیس با من صحبت نکرده

هافبک تیم پدیده مشهد گفت: در حال حاضر من با پدیده قرارداد دارم و تمام تمرکزم روی این تیم و بازی بسیار سخت آخر هفته مقابل استقلال است. پرسپولیس را دوست دارم اما هنوز پیشنهادی برای بازگشت به این تیم به من نشده.

مهرداد کفشگری، هافبک دفاعی تیم پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود. شرایط هر دو تیم در زمین یکسان بود و هم ما و هم پرسپولیس فقط به برد فکر می‌کردیم. به نظر من هر دو تیم در مجموع فوتبال خوبی بازی کردند، هرچند که پرسپولیس در نیمه اول خوب نبود و ما تیم کاملاً بهتر زمین بودیم. در نیمه دوم بازی برابر بود و نتیجه مساوی می‌توانست عادلانه باشد که روی غفلت ما پرسپولیس گل دوم را هم زد و پیروز شد.

او در رابطه با صحنه گل دوم پرسپولیس نیز اظهار داشت: هر دو گل پرسپولیس در این بازی روی سهل انگاری خود ما به ثمر رسید. در صحنه گل دوم شاید بازیکنان ما فکر می‌کردند بازی تمام شده و به همین دلیل تمرکز لازم را نداشتند. ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس هم بسیار باتجربه هستند و با استفاده از همین تجربه توانستند از اشتباه ما سود ببرند و سه امتیاز را در لحظات آخر بازی کسب کنند.

بعد از قطعی شدن جدایی احمد نورالهی از پرسپولیس که قرار است در نیم فصل راهی تراکتورسازی شود، گفته‌ می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد مهرداد کفشگری را به جای او جذب کند. هافبک تدافعی پدیده در واکنش به این موضوع تصریح کرد: من هم این خبر را شنیده‌ام اما هنوز به صورت رسمی هیچ پیشنهادی به من و یا باشگاه پدیده نشده است و کسی از باشگاه پرسپولیس در این مورد با من صحبت نکرده است.

او در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد باشگاه پرسپولیس، آیا تمایلی به بازگشت به این تیم دارد یا خیر خاطرنشان کرد: بحث دوست داشتن یا نداشتن من مطرح نیست. در حال حاضر من با پدیده قرارداد دارم و تمام تمرکزم روی این تیم و بازی بسیار سخت آخر هفته مقابل استقلال است. پرسپولیس را دوست دارم اما هنوز پیشنهادی برای بازگشت به این تیم به من نشده و در حال حاضر نمی‌توانم در این مرد حرفی بزنم.

مهرداد کفشگری در پایان در مورد بازی این هفته پدیده مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر نیز گفت: قطعاً بازی مقابل استقلال آن هم در تهران خیلی سخت خواهد بود. هم ما و هم استقلال هفته گذشته شکست خوردیم و برای جبران مافات نیاز به برد در این بازی داریم. استقلال از سوی هوادارانش تحت فشار است که این باعث می‌شود آنها با همه توان به دنبال شکست دادن ما باشند. ما هم برای گرفتن امتیاز به تهران می‌رویم. امیدوارم بازی خوبی باشد و تیم بهتر برنده زمین باشد.

 

کد خبر : ۴۳۷۱۴۵