خبرگزاری کار ایران

یک بازیکن دیگر پرسپولیس خواستار جدایی شد

هافبک کناری سرخپوشان قصد دارد برای گذراندن دوره خدمت سربازی، در نیم فصل از جمع شاگردان برانکو جدا شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از توافق احمد نوراللهی با باشگاه تراکتورسازی و تصمیم این بازیکن برای سرباز شدن و موافقت برانکو با جدایی او از پرسپولیس، حالا یک بازیکن دیگر این تیم هم تصمیم گرفته به همین دلیل در نیم فصل از جمع شاگردان برانکو جدا شود.

امید عالیشاه، هافبک کناری پرسپولیس که وضعیتی مشابه احمد نورالهی دارد، در شرایطی که می‌تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و سپس برای سرباز شدن اقدام کند، تصمیم گرفته  است مانند هم تیمی خود در نیم فصل راهی تراکتورسازی شود تا دوره سربازی خود را زودتر آغاز کرده باشد.

احمد نوراللهی از هفته ها قبل تصمیم خود را گرفته بود و تصمیم جدایی اش در نیم فصل را از مدت‌ها قبل به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود. در حالی که شرایط عالیشاه نامشخص بود، حالا این بازیکن نیز تصمیم خود مبنی بر سرباز شدن در نیم فصل را گرفته و تراکتورسازی را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده است.

گفته می‌شود عالیشاه به دلیل عدم مواجه با هواداران پرسپولیس، تا حدودی برای نهایی کردن تصمیم خود تردید دارد اما باتوجه به علاقه زیاد برانکو به جذب سروش رفیعی و آغاز قریب‌الوقع مذاکرات دو باشگاه بر سر جذب هافبک تکنیکی تراکتور، باید گفت به طور قطع اگر پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس نهایی شود، جدایی امید عالیشاه نیز قطعی خواهد بود.

پرسپولیس که در این فصل باید بعد از چند سال، دوباره در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و هواداران این تیم توقع زیادی از سرخپوشان دارند، حالا به دلیل جدایی قطعی احمد نورالهی و احتمال جدایی عالیشاه و البته محمد انصاری که پیشنهادی نجومی از یک تیم چینی دریافت کرده است، روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند.

نبود بازیکنان همطراز نیمکت‌نشین با بازیکنان اصلی پرسپولیس و البته جدایی و احتمال جدایی برخی از بازیکنان این تیم نیز موجب اعتراض سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به مدیران این باشگاه و برانکو نیز شده است. پرسپولیس درحالی این فصل قرار است در لیگ قهرمانان به مصاف تیم‌های قدرتمند برود که حالا بیشتر از هر زمان دیگری عملکرد ضعیف این باشگاه در نقل‌وانتقالات به چشم می‌آید.

کد خبر : ۴۳۷۱۱۰