خبرگزاری کار ایران

برانکو: استقلال به لیگ برمی‌گردد/ شانس آوردیم که ثانیه‌های آخر گل زدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بازی با پدیده برتر بودیم ولی شانس هم به ما رو کرد که ثانیه های پایانی گل زدیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با پدیده مشهد، گفت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت. هر تیمی جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرد انگیزه دارد. این بازی نشان داد که پدیده اتفاقی مقابل تراکتورسازی به آن خوبی ظاهر نشده بود. ما در بخش هایی از بازی ضعف هایی داشتیم که آنها از ضعف ما استفاده کردند اما بعدا بازی متعادل شد ولی در نیمه دوم نسبت به حریف برتری کامل داشتیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: شانس هم به ما رو کرد که ثانیه های آخر گل زدیم ولی باید به بازیکنانم تبریک بگویم که تا ثانیه آخر به توانایی خود اعتماد داشتند. شما دیدید آنها با چه انرژی ای دو ضربه آخر را زدند و نتیجه را حفظ کردیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا خواستار تعویق بازی با ذوب آهن نشد؟ گفت: نمی دانم چرا باید این مسابقه عقب بیافتد و زمانبندی بازی را به هم بریزیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ارتفاع شهر اصفهان نسبت به تهران بالاتر است و تیم ها نیاز دارند برای تطابق با این شرایط دو روز زودتر به اصفهان بروند، تاکید کرد:این مسائل هست اما ارتفاع تهران هم بالای ۱۲۰۰ متر است. نیازی نیست به طور خاص در اصفهان تمرین کنیم. در تمام مسابقاتی که در اصفهان بازی کرده ایم، عالی کار کردیم. می دانیم حریف خوبی در انتظار ماست و از پنج بازی، چهار مسابقه را پیروز شده است. ذوب‌آهن انگیزه بالایی دارد.

سرمربی در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: انتظار یک بازی سخت را داریم. این مسابقه هم مثل بازی در مشهد سخت است ولی به آن زیبایی است که تماشاگران از آن لذت ببرند با موقعیت های بسیار زیاد و خوب و لحظات بسیار حساس. 

برانکو در واکنش به شرایط استقلال گفت: استقلال تیمی عالی دارد. مطمئنم این تیم هم بر می گردد؛ همان کاری که ذوب آهن کرد و چند برد متوالی آورد. استقلال هم در موقعیتی هست که این کار را انجام بدهد. البته آنچه که من ذهنم را به آن مشغول کرده ام، پرسپولیس است. هنوز خیلی از لیگ مانده و نتایج نامعلوم است. خیلی سریع موقعیت ها عوض می شود.

وی در خصوص گلزنی پرسپولیس در وقت های اضافه مشابه تیم رئال مادرید، تاکید کرد: اینطور نیست که می گویید. این اولین بازی بود که وقت اضافه گل زدیم ولی این نشانگر آمادگی روحی و جسمی تیم ما است.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی کردن رامین رضائیان به خاطر مصدومیت فرشاد احمدزاده و اینکه آیا در مسابقه بعدی از رضائیان استفاده می کند یا احمدزاده؟ گفت: اینها سئوالات نسبی است که من به آن جواب نمی دهم. باید ببینیم چه پیش می آید.

برانکو در پاسخ به این سئوال که آیا شما به بازیکنی که در تمرینات بهتر باشد بازی می دهید یا در مورد رضائیان لجبازی می کنید؟ گفت: همه بازیکنان خوب بازی می کنند. هم رامین هم بقیه خوب کار می کنند.

وی در پایان در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس هم در این رقابت‌ها گفت: تا جایی که می‌دانم ما در مرحله پلی آف نیستیم و استقلال باید در این مرحله بازی کند.

 

کد خبر : ۴۳۶۹۳۴